Salı, Eylül 25, 2007

Severim


Severim dedi kadın,
Kırık kalbinin kırıntılarını toplarken.
Sevmeyi severim önce,
Ayırt etmeden delicesine.
Doğanın sunduğu nimetleri,
Açan bir gülün üstündeki çiğ tanesini.

Sevilmeyi severim dedi kadın.
Çıkarsız ilişkilerdir sevgide favorim.
Bıçak darbesi olmadan sırtında,
Yaşam aksın gitsin isterim,
Doludizgin doyasıya.

Görmeyi severim dedi kadın.
Bir bebeğin iç yeşerten gülüşünü,
İnsanın insana sunduğu hoşgörüyü,
Kabuğunu kırmaya çalışan kuşun,
Dünyaya ilk tebessümünü.

Umut etmeyi severim dedi kadın,
Hayal kurmanın tadı damağından gitmeden.
Gümüş tepside sunulmasa bile,
Sevgiliden alınan bir demet kır çiçeği,
Sevgilerin en güzeli.

Yazan ve Çizen: Sammy

12 Comments:

Blogger Alphecca said...

Aynennn :)

Çarşamba, Eylül 26, 2007 8:57:00 ÖÖ  
Blogger sammy said...

:)

Çarşamba, Eylül 26, 2007 9:20:00 ÖÖ  
Blogger Pembelinin Mutfağı said...

Özlemiştim şiirlerini, yine eklemen iyi olmuş, çok güzeldi. Emeğine sağlık.

Ayrıca sabahleyin büyük bir sahtekarlığı bildirdi bir arkadaş. Senin blogum için çizdiğin resmi kendi bloguna uyarlayıp resim üzerinde değişiklik bile yapmış, çok üzüldüm. ilgili kişi için blogcuya mail atacağım. Sanada haber vermek istedim www.blogcu.com/kardelenden

Çarşamba, Eylül 26, 2007 12:06:00 ÖS  
Anonymous Adsız said...

Inatla sevmeyi sevmek bazen yorucu olabilir sanki.
Sevgi dolu ve pozitif bir kir cicegi guzel geldi sabah sabah.
sagolasin

Perşembe, Eylül 27, 2007 2:07:00 ÖS  
Blogger sammy said...

Pembeli;
teşekkürler güzel sözlerin ve haber verdiğin için.

Gizem;
insanları mutlu etmeyi de severim:)

Perşembe, Eylül 27, 2007 6:26:00 ÖS  
Blogger okuranne said...

bu çizimi göremiyorum, kaçıncıya giriş apıyorum bilmiyorum, ama gözükmüyor.

Çarşamba, Aralık 12, 2007 11:20:00 ÖS  
Blogger sammy said...

Meral;
ben de anlayamadım gerçekten neden olduğunu? Birkaç kişiye sordum Onlar görüyorlar. Bilgisayarının ayarlarında ya da internet bağlantında bir problem olabilir mi acaba?

Salı, Aralık 18, 2007 9:11:00 ÖÖ  
Blogger incikboncuk said...

Sevdiklerinle beraber sağlıklı,mutlu ve huzurlu bir bayram geçirmen dileğiyle...

Çarşamba, Aralık 19, 2007 1:09:00 ÖS  
Blogger sammy said...

İncik Boncuk;
çok teşekkür ederim. Ben de senin ve ailenin bayramını kutluyorum. Ağzınızın tadının bozulmadığı bir bayram dileğiyle....

Çarşamba, Aralık 19, 2007 1:14:00 ÖS  
Blogger Unknown said...

merhaba, çizimleriniz çok hoş, özellikle palyaçoya bayıldım...
sevgiler...

Çarşamba, Ocak 02, 2008 5:43:00 ÖS  
Blogger LaMa said...

Ayy inan ben cizen sammy'in hem de yazdigini bilmiyordum! iyi ki de yazmis ve cizmis!

Cumartesi, Nisan 05, 2008 2:10:00 ÖÖ  
Blogger sammy said...

Evvel Zaman İçinde;
Hoş geldin bloguma. Çok teşekkür ederim:)

Lama;
çok teşekkür ederim. Arada böyle karalıyoru işte:)

Cumartesi, Nisan 05, 2008 12:08:00 ÖS  

Yorum Gönder

<< Home