Salı, Temmuz 03, 2007

Çikolata Çikolata


"Çikolata Çikolata" Blogu ile okuduğu kitaplar hakkında detay bilgi veren ve izlenimlerini paylaşan Meral'in blogu için çizdiğim bir illustrasyon. Benim için çok zevkli, bir o kadar da hoş bir çalışma oldu.
"......Üstlendiği görevin bilinci ile çoraplarını bile çıkarmadan yatağından fırlayan sevgili leylek, çantasına doldurduğu kitapları bir an önce Çikolata Çikolata evine ulaştırmak istemektedir.
Zira evin sahibesi önceki getirdiklerini okumuş, dört gözle kendisinin yolunu gözlemektedir........."
Sevgiler.
Sammy

6 Comments:

Anonymous Adsız said...

Ben bu resmı masa üstüme koyarak sanırım ne derece beğendiğimi belirtmiş olurum sana sammy :)
Yine soğan soyan fildeki gibi burdada ayrıntılar beni büyüledi masa üstü yapıncada daha yakından fark ettim. Sanki bu resimde o kitapları eve ulaştırdığını hayal edebiliyorum. Kompozisyonunda çok şeker.Çikolat çikolata nın tarzını ve aslında bloğunun içeriğini de güzel yansıtmışsın. Ona hayırlı olsun Sana tebrikler diyelim o zaman :))

Anemon

Salı, Temmuz 03, 2007 12:07:00 ÖS  
Blogger sammy said...

Anemon;
uzun bir aradan sonra tekrar seni blogumda görmek ne güzel. Teşekkür ederim güzel sözlerin için. Ben de çizerken büyük keyif aldım:)

Salı, Temmuz 03, 2007 12:26:00 ÖS  
Blogger okuranne said...

Çorapları şimdi anladım:))))

Salı, Temmuz 03, 2007 1:40:00 ÖS  
Blogger sammy said...

:))

Salı, Temmuz 03, 2007 2:29:00 ÖS  
Anonymous Adsız said...

Şıklık detaylarda gizlidir!
Corap leylek icin cok sIk olmasa da fikir ne kadar sIk, dusunce ne kadar guzel. Ellerine saglik.

Çarşamba, Temmuz 04, 2007 1:58:00 ÖS  
Blogger sammy said...

Gizem;
Detay ve görüntü netliği benim için çok önemli ve hikaye. "Gizli Yüz" diye bir film izlemiştim. O filmde "Her yüz bir hikaye anlatır" diyordu. Benim illustrasyonlarımın da her birinin bir hikayeyi çağrıştırmasını istiyorum. Benim için öyleler çünki :)

Çarşamba, Temmuz 04, 2007 3:49:00 ÖS  

Yorum Gönder

<< Home