Pazartesi, Mart 26, 2007

Kuzucuk

Blog arkadaşlarımdan Hayal'in bebişine yapacakları yatak örtüsüne işlenmek üzere çizdiğim bir kompozisyon. Sanırım şu günlerde bebişi ile buluşmaya hazırlanıyor. Güle güle büyütmesi dileğiyle.
Ben bu çizimi sadece kenar çizgilerini farklı ipliklerden yapmak koşulu ile yaka ve kolları büzgülü beyaz bir tişört üzerine kasnak ile işledim. Çok güzel durdu. Farklı tasarımlarda kullanılabileceğini düşünüyorum. Böyle çalışmalar yapmak da beni mutlu ediyor.
Sevgiler.

12 Comments:

Blogger bembi said...

çok şeker :) işlediğin tişörtü de koysaydın keşke, eline sağlık!

Pazartesi, Mart 26, 2007 4:48:00 ÖS  
Blogger sammy said...

Bembi;
çok teşekkür ederim. Resmini çekebilirsem koyarım tabiki:)

Pazartesi, Mart 26, 2007 11:27:00 ÖS  
Blogger KIKI'S DESIGN said...

Süper olmuş!!!ellerine sağlık ben de bembi ye katılıyorummmm:)
öptüm kocaman!!!

Salı, Mart 27, 2007 4:00:00 ÖS  
Blogger sammy said...

Kiki's;
çok teşekkür ederim. Çekebilirsem koyacağım inşallah. Sevgiler:)

Perşembe, Mart 29, 2007 2:07:00 ÖS  
Anonymous Adsız said...

dönmüşsünüz, çok sevindim:))

Perşembe, Mart 29, 2007 5:56:00 ÖS  
Blogger Nezaket said...

sammy bu kuzucuk cok ama cok guzel. Bende islediklerini gormek isterdim, sevgiyle...

Perşembe, Mart 29, 2007 11:25:00 ÖS  
Anonymous Adsız said...

Sammycim ellerine sağlık yine çok güzel bir çizim mübarek mevlüd kandilini kutlar sağlık, sıhhat ve bereketin senin ve ailenin yanında olması dileğiyle sevgiyle kal

Cuma, Mart 30, 2007 10:15:00 ÖÖ  
Blogger sammy said...

Anonim;
çok teşekkür ederim:)

Nezaket;
çok teşekkür ederim. Resmini çekebildiğim ilk fırsatta koyacağım bloga söz:)

Şebnem;
Ben de senin ve tüm blog arkadaşlarımın kandilini kutluyorum. Çok teşekkür ederim:)

Cuma, Mart 30, 2007 5:12:00 ÖS  
Blogger omer cam said...

harika ve çok sevimli.tebrikler

Pazartesi, Nisan 16, 2007 11:11:00 ÖÖ  
Blogger sammy said...

Omer Bey;
çok teşekkür ederim:)

Salı, Nisan 17, 2007 10:44:00 ÖÖ  
Blogger Oğuz Dağhan Fan Club said...

Sammy teyzecim çizdiklerine bayıldım bayıldım. Sen ne güzel şeyler çizermişsin :) Acaba benim blogumada ziyaret edermisin ? Eğer beni severde , maceralarımdan etkilenip bana bir doğumgünü hediyesi çizim yaparmısın ?
Sen benim fanatiğim olurmusun bilemem ama ben senin fanatiğin oldum bile :)

Salı, Mayıs 29, 2007 11:56:00 ÖÖ  
Blogger sammy said...

Oğuz Dağhan;
yorumunu yeni gördüm. Geç cevap verdiğim için çok üzgünüm. Senin blogunu da ziyaret ettim. Çok şekersin maşallah. Sevgiler

Perşembe, Haziran 21, 2007 2:23:00 ÖS  

Yorum Gönder

<< Home