Çarşamba, Şubat 14, 2007

Seviyor :) Sevmiyor :(


Tüm sevenlerin "Sevgililer Günü" kutlu olsun.

7 Comments:

Blogger KIKI'S DESIGN said...

:)))))
çok alemsin sammy cim yaaaa:)))
kopardın beni çok hoşuma gitti ellerine sağlık!!!
bu arada seni yine aramızda görmek çok güzel!!!
Bizi sensiz bırakma lütfen:)
öptüms!

Perşembe, Şubat 15, 2007 5:10:00 ÖS  
Anonymous Adsız said...

Hoşdöndün Sammy! :)

armağan

Cuma, Şubat 16, 2007 4:03:00 ÖÖ  
Blogger sammy said...

Kikis;
çok sık olmasa da arada güncellemeye çalışacağım. Çok teşekkür ederim güzel sözlerin için. Beğenmene sevindim:))

Armağan;
Hoşbulduk:))

Cumartesi, Şubat 17, 2007 7:33:00 ÖS  
Blogger bujene said...

gitti kirpinin dikenleri :) pembe koyun çok şirin olmuş ama, aşık olduğu koç nerde ki :))

sevgiler...

Perşembe, Mart 01, 2007 11:41:00 ÖÖ  
Blogger sammy said...

Bujene;
nerelerdesin gerçekten. Seni gördüğüme sevindim:)
Kirpi ne yapsın. Kabullenmiş artık durumu. Kara koç da komşu çiftlikte yaşıyor. Ama bu aşktan haberi yok malesef:)))

Perşembe, Mart 01, 2007 5:21:00 ÖS  
Blogger Gizem said...

Ne kadar bakilasi, incelenesi, duvarlara asilasi resimler bunlar. Cizmek bir yana fikirler de sahane. Hele su kirpi! Ilahi!

Cuma, Mayıs 18, 2007 11:48:00 ÖS  
Blogger sammy said...

Gizem;
bu yorumunu yeni gördüm. Çok özür dilerim geç yanıt verdiğim için. Tüm yorumlara mutlaka cevap yazıyorum çünki. Çok teşekkür ederim güzel sözlerin için. Senin blogunu ziyaret etmek de benim için bir keyif gerçekten. Sevgiler.

Perşembe, Haziran 21, 2007 2:19:00 ÖS  

Yorum Gönder

<< Home