Pazartesi, Ocak 22, 2007

...


Merhaba arkadaşlar.
Bir süre çizimlerime ara vermeyi düşünüyorum. Bunun nedeni biraz sağlık sebepleri, biraz da 2007 içinde gerçekleştirmeyi umduğum, dilediğim, bunun için büyük çaba sarfettiğim planlarımı bir an önce uygulamaya koyma çabaları.
Sizlere buradan kendim adına umarım güzel müjdeli haberler veririm. Kimbilir belki de dayanamaz yine dönerim aranıza.
Şimdiye kadar bloguma verdiğiniz destek için, üşenmeyip bıraktığınız yorumlar için, paylaşımlarınız için kısaca herşey için teşekkür ederim.
Sevgiler.
Sammy
Not: Yukarıdaki resim benim geçen yaz artan iplik ve kumaşlardan yaptığım "çanta kuklam" 'a aittir.

16 Comments:

Blogger Annelog Atölye said...

Güzel haberlerini bekliyorum ben Sammy:)

Pazartesi, Ocak 22, 2007 5:46:00 ÖS  
Blogger bujene said...

aslında bizim için kötü haber, bu zaman zarfında çizimlerinden ve senden ayrı kalacağız :( ama inşallah döndüğünde güzelliklerle dönmüş olacaksın :) yolun açık olsun sammy inşallah tüm planların gerçekleşir. bu arada bize de kendinden haber vermeyi unutmazsın, merak ederiz ;)

sana ve yagiye mutlu yıllar çok sevgiler. burayı ve bizi unutma sakın ;)

Salı, Ocak 23, 2007 12:58:00 ÖÖ  
Anonymous Adsız said...

Sammy,

Yahoo' ya iki mail attım. Bir göz at olur mu?

Neşeli

Salı, Ocak 23, 2007 12:44:00 ÖS  
Anonymous Adsız said...

en kısa zamanda iyileşirsin umarım, geçmiş olsun.

Müjdeli haberlerini bekliyoruz.

Salı, Ocak 23, 2007 6:27:00 ÖS  
Anonymous Adsız said...

Semra'cım geçmiş olsun inşallah en kısa zamanda müjdeli haberlerle gelirsin ama bloğu bırakma lütfen

Salı, Ocak 23, 2007 8:05:00 ÖS  
Anonymous Adsız said...

umarım bu ayrılık çok uzun sürmez...çizimleriniz gerçekten harika...bayıldım...

http://leziz.blogcu.com

Çarşamba, Ocak 24, 2007 10:18:00 ÖÖ  
Anonymous Adsız said...

Insallah istediklerini kolayca basarir, bizlere "mutlu haberler" verirsin...
Seni ozliciiiz;)

Çarşamba, Ocak 24, 2007 6:26:00 ÖS  
Anonymous Adsız said...

MERHABA NEZAMANDIR BLOGLARDA RESİMLERİNİZİ GÖRÜYORDUM BLOĞUNU YENİ BULDUM SİZDE RESİM YAPMAYI BIRAKMIŞSINIZ RESİMLERİNİZ ÇOK GÜZEL
HERŞEY GÖNLÜNCE OLSUN
YENİ BİR ARKADAŞ

Çarşamba, Ocak 24, 2007 9:08:00 ÖS  
Anonymous Adsız said...

İyi haberlerini bekliyorum. Umarım en kısa zamanda istediklerini gerçekleştirirsin.

Perşembe, Ocak 25, 2007 7:22:00 ÖÖ  
Anonymous Adsız said...

geçmiş olsun .bekliyoruz burda. tam da seni sobelemiştim artık msn de görüşürüz:))

Cumartesi, Ocak 27, 2007 6:08:00 ÖS  
Anonymous Adsız said...

Sammy geçmiş olsun çabuk iyleş ve o güzel çiziminle aramıza dön kendine iyi bak

Pazartesi, Ocak 29, 2007 2:55:00 ÖS  
Blogger KIKI'S DESIGN said...

sammy cim
çok geçmiş olsun..bizi habersiz bırakma!
dilerim herşey gönlünce oluuuuuur:)
sevgiler
f.

Salı, Ocak 30, 2007 9:40:00 ÖÖ  
Blogger sammy said...

Arkadaşlar,
hepinize ayrı ayrı çok teşekkür ederim. Umarım en kısa sürede yine aranızda olurum. Zaman buldukça sizleri de takip ediyorum.
Sevgiler.

Çarşamba, Ocak 31, 2007 8:16:00 ÖS  
Anonymous Adsız said...

Sammy çok geçmiş olsun umarım en kısa sürede aramıza dönersin...

Sevgiler

Perşembe, Şubat 08, 2007 10:55:00 ÖÖ  
Anonymous Adsız said...

selam
www.pastacikiz.com ve pembelinin blogunda cizdiginiz resimleri gordum cok begeniyorum ben.
Benim icin de cizermisiniz oyle bir resim.
:)
sevgilerimle tuba

Cumartesi, Şubat 10, 2007 11:13:00 ÖS  
Blogger sammy said...

Tuğba;
çok teşekkür ederim:)


Tuba;
sana da çok teşekkür ederim. Şu aralar inan çok meşgulüm. Zaten blogumu da bu nedenle güncelleyemiyorum. Bu nedenle söz vermek istemiyorum:)

Pazartesi, Şubat 12, 2007 11:59:00 ÖS  

Yorum Gönder

<< Home