Çarşamba, Aralık 06, 2006

Örgü Günleri # 1



El Örgüsü Blogu kapsamında bir "Örgü Günleri Etkinliği" düzenleniyor. Blog arkadaşım Nurdan bu etkinlik kapsamında benden bir logo yapmamı rica etti. Ben de onun bu talebi üzerine bu çizimi yaptım. Etkinliğin ilk konusu: "Atkı".
"Zavallı Kuzu öyle güzel hayal kuruyor ki. Aşık galiba. Ama bilmiyor ki Kurt'un onun için ne hain planları var."
Efendim siz de bu güzel, faydalı ve yaratıcılığınızı ortaya koyacağınız etkinlik için atkıları örmeye başlayın derim. Hem havalar da soğumuşken iyi olmaz mı? Belki ben de kendi tasarımlarımdan birini El Örgüsü blogunda sizlerle tanıştıracağım.
Şimdiden kolay gelsin.
Sammy

10 Comments:

Anonymous Adsız said...

MERHABA...BENCE COK HOS VE ESPRILI BIR CIZIM OLMUS..BENDE ATKIMI PASYLASMAK ISTERIM BELKI OZAMANA KADAR BLOGUMU ACMIS OLURUM...VALLA BU CIZIM ISI GERCEKTEN YETENEKYA..
MAIL ADRESIM:teshipci@hotmail.com

deger verıpte cevap yazdıgın ıcın sagol sammy..ınsaallah guzel bır arkadaslıgın baslangıcı olur...sevgılerle..

Perşembe, Aralık 07, 2006 10:46:00 ÖS  
Blogger incikboncuk said...

çok şeker bir çizim oldu. kurdun kaçamak bakışı çok iyi, bi kulak da havada :))) Ellerine sağlık Sammy'cim.

Cuma, Aralık 08, 2006 9:41:00 ÖÖ  
Blogger Semra OYMAK KOÇ said...

sammy her çiziminde bir hikayedir görüyorum ve çok hoşuma gidiyor gerçekten :) başına çorap örerim o kurdun zavallıyı nasılda kandırıyor :(
Eline sağlık sammy çok güzel bir karışım olmuş :)

Cuma, Aralık 08, 2006 11:15:00 ÖÖ  
Blogger munevver said...

Sammy,ne hoş olmuş logo..Eline sağlık.Ayrıca etkinlik fikri de çok güzel....
Sevgiyle,nanelimon..

Cuma, Aralık 08, 2006 11:52:00 ÖÖ  
Blogger bujene said...

ya üzüldüm kuzucuğa şimdi :( hayallere dalmış ama tüyleri de gidiyor bi yandan. uyansa da kaçsa :)) kurt da pek sevimli görünüyor ama güven olmaz onlara :)) yan yan bakışından belli bi hinlik düşünüyor :))
çok şirin çizim olmuş bu arada eline sağlık :)

Cuma, Aralık 08, 2006 3:52:00 ÖS  
Blogger sammy said...

Anonymous;
teşekkürler güzel sözlerin için:)

İncik Boncuk;
Çok teşekkür ederim. Umarım istediğin katılımı sağlarsın:)

Anemon;
Kuzuyu kurda emanet edersen böyle olur:) Teşekkürler:)

Münevver;
Çok teşekkür ederim:)

Bujene;
teşekkür ederim sana da. Ben de büyük zevk aldım çizerken. Tabi kuzu için içim kan ağlayarak:((

Cuma, Aralık 08, 2006 7:38:00 ÖS  
Anonymous Adsız said...

Merhaba çok guzel bir çizim benimde bir takı etkinliğim olacak benim içinde çizermisiniz üzerinde

Yapalım Takalım etkinlik 1 yazsın istiyorum pembe mor lila renkleri olsun istiyorum ama malesef yapamıyorum rica etsem yapabilirmisiniz?

Cumartesi, Aralık 09, 2006 5:01:00 ÖS  
Blogger sammy said...

Rümosh;
öncelikle teşekkür ederim çizimle ilgili düşüncelerin için. Şu aralar çok yoğunum. Mail adresini bırakırsan müsait bir zamanımda yapmaya çalışırım. Ama söz vermek istemiyorum. Uygun bir zamanda inşallah.

Pazar, Aralık 10, 2006 12:34:00 ÖÖ  
Anonymous Adsız said...

çok hoş bir çizim umarım kurt insafa gelir atkı güzel olunca.:)ben pek beceremem atkı işlerinitakmasını çok severim ama.hafta sonu arkadaşıma yalvaryakar bir atkı ipi aldırdım ve ördürmeye başladım.artık sene yaz biter.daha önce çilek arkadaşımız sag olsun çok güzel atkılar örerdi ama artık malesef.canı sagolsun:))))))iş kadını olduda.degil atkı sesini duyamaz olduk umarım sitemim kulagına gider blogundan:)))

Pazartesi, Aralık 11, 2006 10:43:00 ÖÖ  
Blogger sammy said...

Endam;
teşekkür ederim. Çilek konusunda haklısın. Unuttu bizi unutttu:(

Pazartesi, Aralık 11, 2006 12:51:00 ÖS  

Yorum Gönder

<< Home