Salı, Aralık 26, 2006

Güle Güle 2006, Hoşgeldin 2007

Uzun zamandır blogumu güncelleyememiştim. Sevgili Bujene'nin bana yazdığı yorum ile hemen apartopar çizime başladım. Sonuçta blog işi büyük bir sorumluluk bence. Sizi takip eden, düşüncelerini paylaşan kişilere karşı sorumluluk. Ama blog dışı işlerimiz bazen öyle yoğun oluyor ki bırakın çizim yapmayı, düşünmeye bile vaktiniz olmuyor. O yüzden bazen blogumu güncellemem zaman alırsa lütfen beni affedin.
Gelelim yukarıdaki çizime. Bu çizimim bakıldığında da anlaşılacağı üzere eski ve yeni yıl ile ilgili. Bir yıl daha bitti. Acısıyla, tatlısıyla, kazandırdıkları ile kaybettirdikleri ile, mutlu, mutsuz... Ama her geçen yıl benim için yeni kazanımlar demek. Bardağın dolu tarafı ile bakmaya çalışıyorum yani. En büyük kazanımlarımdan biri bu blogum oldu. Tabi onunla beraber gelen yeni arkadaşlıklar, paylaşımlar...
2006 yılının bu son çizimi ile yeni yılınızı şimdiden kutluyor, 2007 'nin size güzellikler getirmesini diliyorum.
Hayal kurun ve kurduğunuz hayaller gerçek olsun.
Gülümseme yüzünüzden hiç eksik olmasın. En azından günde bir defa.
Sevgilerimle.
Sammy

19 Comments:

Blogger Binnur A. Ö. said...

"Hayal kurun ve hayalleriniz gercekleşsin"

:)

Hayaller gercekleşmek içindir :)

Çarşamba, Aralık 27, 2006 9:12:00 ÖÖ  
Blogger incikboncuk said...

Değerlendirmesini bilen insan için yaşanan her şeyin bir nedeni, bir anlamı var.

İşlerinde kolaylıklar diliyorum, mutlu bir 2007 yılı geçirmen dileğiyle

Çarşamba, Aralık 27, 2006 9:24:00 ÖÖ  
Blogger bujene said...

çizim çok şirin, çok güzel olmuş ;) ellerine sağlık öncelikle... ne iyi oldu eski yılı böyle güzel bir çizimle kapatıp yeni yılı karşılaman ;)

bu arada yeni yıl sana da güzellikleri, mutlulukları getirsin inşallah. tüm hayallerin gerçek olur umarım :)

sevgiler ve işlerinde kolaylıklar...

Çarşamba, Aralık 27, 2006 10:03:00 ÖÖ  
Blogger sammy said...

Binnur;
Şirin kızın, eşin ve mis kokulu ekmeklerinle 2007'de de kurduğun tüm hayallerin gerçekleşmesini dilerim:)

İncik Boncuk;
Çok teşekkür ederim. Senin için de güzel bir yıl olur inşallah:)

Bujene;
valla sebebi sensin:)
2006'da senin gibi paylaşımcı bir çizer arkadaşımla tanıştığım için de çok mutluyum:) 2007'nin sana ve sevdiklerine güzel şeyler yaşatmasını dilerim ben de.
Bol çizimli, güzel fotoğraflarla dolu bir yıl dilerim.
Sevgiler:)

Çarşamba, Aralık 27, 2006 10:21:00 ÖÖ  
Blogger KIKI'S DESIGN said...

sammy cim,
çok güzel olmuş ellerine sağlık,bu buz gibi sabahta gülümsetti beni sıcacık walla:)
2007nin de tüm insanlığa önce BARIŞ,sonra sağlık ve huzur getirmesini dilerim:)
Sevgilerimle

Çarşamba, Aralık 27, 2006 11:54:00 ÖÖ  
Blogger sammy said...

Kiki's Design;
çok teşekkür ederim. 2006'yı uğurladığımız şu birkaç günde biraz neşeli birşeyler olsun istemiştim. Beğenmene sevindim. Dileklerine sonuna kadar katılıyorum ve senin için de isteklerinin gerçekleştiği bir yıl olmasını diliyorum. Sevgiler:))

Çarşamba, Aralık 27, 2006 1:22:00 ÖS  
Blogger Annelog Atölye said...

Sana da güzel bir yıl dilerim Sammy:)

Çarşamba, Aralık 27, 2006 4:35:00 ÖS  
Blogger sammy said...

Annelog;
teşekkür ederim. Sana da sevdiklerinle geçireceğin mutlu, huzurlu ve sevgi dolu güzel bir yıl dilerim:)

Çarşamba, Aralık 27, 2006 4:44:00 ÖS  
Anonymous Adsız said...

Mutlu Yıllarrrrr :)))
Neşeli

Perşembe, Aralık 28, 2006 2:08:00 ÖS  
Blogger sammy said...

Neşeli;
teşekkür ederim. Ailen ile güzel bir yıl dilerim:)

Perşembe, Aralık 28, 2006 3:41:00 ÖS  
Anonymous Adsız said...

Yeni yılınızı ve bayramınızı en içten dileklerimle kutluyorum;)))
SEVGİ VE DE MUHABBETLE...

Perşembe, Aralık 28, 2006 5:39:00 ÖS  
Blogger sammy said...

Ev Perisi;
teşekkür ederim. Güzel bir yıl geçirmen temennisi ile sevgiler:)

Cuma, Aralık 29, 2006 12:21:00 ÖÖ  
Anonymous Adsız said...

canım merhaba bayramını ve yeni yılını en içten dileklerimle kutluyorum.tüm güzellikler seninle ve sevdiklerinle olsun.
sevgilerimle

Cumartesi, Aralık 30, 2006 8:20:00 ÖS  
Anonymous Adsız said...

Sevgili Semra ve Ugur,yeni yilinizi en icten dileklerimizle kutlariz.Yagiz'in gozlerinden operiz...PINAR VE MERVE

Cumartesi, Aralık 30, 2006 8:32:00 ÖS  
Blogger sammy said...

Didem Şahin;
merhaba hoş geldin bloguma. Çok teşekkür ederim güzel dileklerin için. Ben de senin ve ailenin bayramını ve yeni yılını kutluyorum. Herşey gönlünüzce olsun:)

Pınar;
çok teşekkür ederim. Ben de senin, Mervenin, Yunusun ve Elifciğimin bayramını ve yeni yılını kutluyorum. Hepinizi öpüyorum:)

Pazar, Aralık 31, 2006 4:29:00 ÖS  
Anonymous Adsız said...

canım mutlu bayramlar, ne güzel demişsin, tabi dolu tarafından bakmalıyz ama işte insan bazen hiç de öyle düşünmüyor değil mi. Sağlıklı iyi de bir yıl gelsin inşallah, yaginin sağlığıyla:)

Pazartesi, Ocak 01, 2007 4:01:00 ÖS  
Blogger sammy said...

Şeyda;
çok teşekkür ederim. Senin de hayallerinin gerçekleştiği güzel bir yıl olur inşallah. Başarılarının devamını dilerim. Sevgiler:)

Perşembe, Ocak 04, 2007 11:27:00 ÖÖ  
Anonymous Adsız said...

mutlu yıllar.

Perşembe, Ocak 04, 2007 2:15:00 ÖS  
Blogger sammy said...

Omer Bey;
tesekkür eder, size ve ailenize de güzel bir yıl dilerim:)

Cuma, Ocak 05, 2007 9:10:00 ÖÖ  

Yorum Gönder

<< Home