Pazar, Aralık 03, 2006

Güç Bende Artıkkk!!!

14 Comments:

Anonymous Adsız said...

Arkadaşım ne güzel bir blog böyle. Ne hoş çizimlerin var. Bu adama da bayıldım. Esprilerin, çizimin valla bravo...

Esra

Salı, Aralık 05, 2006 10:55:00 ÖÖ  
Blogger sammy said...

Esra;
hoş geldin bloguma. Ne güzel sözler bunlar. Çok teşekkür ederim:)))

Salı, Aralık 05, 2006 11:46:00 ÖÖ  
Anonymous Adsız said...

Sammyy biraz daha ıspanak yemesi lazım ellerine kalemine sağlık yine çok hoş olmuş

Salı, Aralık 05, 2006 12:40:00 ÖS  
Blogger sammy said...

Şebnem;
çok haklısın. Bu arada "Çizgi Film Kahramanları " ne kadar önemli değil mi hayatımızda. Bak "Temel Reis'in güçlü olmasını ıspanak yemek ile bağdaştırıyoruz ve unutmuyoruz. Böyle kahramanlar olmalı. Hiç unutulmamalı. Faydalı bilgiler aktarmalı gelecek nesillere:)) Teşekkür ederim ziyaretin, güzel yorumun için:)

Salı, Aralık 05, 2006 1:20:00 ÖS  
Anonymous Adsız said...

MERHABA...SAYFANI 5-6 AYDIR TAKIP EDIYORUM VE VE AC ALI GEZEMEZ CIZIMINI COK SEVDIM AYNI ESIM :)) SENDEN RICAM BENDE KISA ZAMAN SONRA BI SAYFA ACACAGIM..SUAN ISIM ASAMASINDAYIM KARAR VERMEGE CALISIYORUZ..SENDENDE BIZE BIR CIZIM YAPABILIRMISIN DIYE RICADA BULUNCAKTIM...CEVABIN ICIN SIMDIDEN TESEKKURLER..
CANIMCIM

Salı, Aralık 05, 2006 4:38:00 ÖS  
Blogger sammy said...

Anonymous;
Merhaba. Hoşgeldin bloguma. Tabiki yardımcı olmak isterim. Ancak şu aralar çok yoğunum. Mail adresini bırakırsan müsait olduğumda sana dönebilirim. Sevgiler:)

Salı, Aralık 05, 2006 9:06:00 ÖS  
Blogger bujene said...

hahah çok sevimli ya :)) yumurta kadar pazusu olmuş, nasıl da seviniyor. olacak yakında biraz daha ağırlık kaldırmalı :)

Çarşamba, Aralık 06, 2006 10:22:00 ÖÖ  
Blogger sammy said...

Bujene;
Ne yapsın garibim bu hayat pahalılığında ancak bu kadar pazu yapabilmiş:))

Çarşamba, Aralık 06, 2006 2:34:00 ÖS  
Anonymous Adsız said...

merhaba canımm..nasılsın..Minnacık pazulu temel reis olsun bu. yok yok mr. muscle:))Öptümmmm

Çarşamba, Aralık 06, 2006 9:50:00 ÖS  
Blogger sammy said...

Şeyda;
nerelerdesin? Beni unuttun diye düşündüm. İyiyim. Asıl sen nasılsın? Valla Reislik bir hali yok bu kahramanın ama seni mi kıracağım:) Sevgiler:)

Çarşamba, Aralık 06, 2006 10:23:00 ÖS  
Anonymous Adsız said...

Pek buralardayım sayılmazdı aslına evraklarım uğraşıyordum biliyorsundur belki ben yurt dışı doktora bursu kazandım yakında yolcuyum:) öptüm...seni de unuturmuyum hiç.

Perşembe, Aralık 07, 2006 12:33:00 ÖS  
Blogger sammy said...

Şeyda;
bilmiyordum. Harika birşey. Seni tebrik ederim. Çok sevindim. Senin için herşeyin hayırlısı olur inşallah:)))

Perşembe, Aralık 07, 2006 12:41:00 ÖS  
Anonymous Adsız said...

adam hiç ıspanak yememiş.benimk pazum bile onunkinden büyük be.içim acıdı.komik olmuş.neyse utandırmıyalım daha fazla çalışır olur.ellerine saglık endam:)))

Pazartesi, Aralık 11, 2006 10:52:00 ÖÖ  
Blogger sammy said...

Endam;
nerde artık eski ıspanaklar? Yiyor yemesine ama:))

Pazartesi, Aralık 11, 2006 12:50:00 ÖS  

Yorum Gönder

<< Home