Çarşamba, Kasım 29, 2006

Sen Benim Şekerimsin


16 Comments:

Blogger bujene said...

:) çok şirin olmuş bu, meğer şekerleri arkasında saklıyormuş... bayramda topladığı şekerler mi bunlar, bence kendi daha şeker ;) eline sağlık sammy...

Perşembe, Kasım 30, 2006 4:38:00 ÖS  
Blogger sammy said...

Bujene;
Sanırım annesinin "dişleri çürümesin " diye "Şekeri"'nden sakladığı şekerler bunlar:)) Teşekkür ederim güzel sözlerin için:)

Perşembe, Kasım 30, 2006 5:59:00 ÖS  
Blogger Semra OYMAK KOÇ said...

sammy ya bu ne sevimli bi kız anneye fena yakalanmış kaçar yolu yokki...Gitti güzelim şekerler :) bayıldım valaha eline sağlık

Perşembe, Kasım 30, 2006 9:44:00 ÖS  
Blogger sammy said...

Anemon;
evet köşeye sıkışmış bizim "Şeker". Bir iki tane kurtarabilseydi:)))) Beğenmene sevindim:)

Perşembe, Kasım 30, 2006 9:48:00 ÖS  
Anonymous Adsız said...

Merhaba Sammy haklısın uzun zamandır yoktum hastalıktı dedemin vefatıydı derken biraz ayrı kaldım ama geri geldim ben teşekkür ederim böyle güzel çizimleri bizimle paşlaştığın için

Cuma, Aralık 01, 2006 9:27:00 ÖÖ  
Anonymous Adsız said...

Pınar küçükken yaptığımız şeker kavgalarını hatırladım birden :))

Ne didişirdik, ben izin vermem, o şeker diye ağlar. Şimdi aklından bile geçmiyor.

Sağolasın Sammy, anıları tazelettin bana :)

Cuma, Aralık 01, 2006 11:11:00 ÖÖ  
Blogger sammy said...

Sebnem;
çok geçmiş olsun. Bu arada başınız sağolsun. Nur içinde yatsın. Zor günler geçirmişsin. Hayat devam ediyor değil mi? Bütün zorluklarına rağmen. Çizimlerim belki seni bir nebze olsun mutlu etmiştir düşüncesi ile teşekkür ederim güzel sözlerin için:)

Cuma, Aralık 01, 2006 11:39:00 ÖÖ  
Blogger sammy said...

Neşeli;
(sensin değil mi?) Ne güzel bir çizimle güzel anıları tazelemek. Buna vesile olmak:))

Cuma, Aralık 01, 2006 11:50:00 ÖÖ  
Anonymous Adsız said...

Evet evet benim. Yine adımı yazmayı unutmuşum değil mi? Pınar' dan mı tadının :)))

Neşeli :)

Cuma, Aralık 01, 2006 1:28:00 ÖS  
Blogger sammy said...

Neşeli;
Blogger olmayıp, Pınar isimli kızı olan tek tanıdığım sensin. Ondan tahmin ettim:))

Cuma, Aralık 01, 2006 1:31:00 ÖS  
Blogger incikboncuk said...

çizim de çok şeker olmuş, annesine de fena yakalanmış, çok da kaçamak balmış :)))

ben sana bi şey danışacaktım, ama emailini göremedim. rica etsem incikboncuk@gmail.com adresine bi mail atabilir misin.

teşekkürler

Pazar, Aralık 03, 2006 9:33:00 ÖS  
Blogger sammy said...

İncik Boncuk;
çizimimi beğenmene sevindim. Verdiğin adrese mail attım. Sevgiler:)

Pazar, Aralık 03, 2006 11:49:00 ÖS  
Blogger Tufan Selçuk said...

Çizimlerinizdeki çocuksu güzelliği, naifliği kaybetmeyin iyi mi, onu bulamayan da var.

Salı, Aralık 05, 2006 12:25:00 ÖÖ  
Blogger sammy said...

Tufan Bey;
Tekrar hoş geldiniz bloguma. Ne güzel sözler bunlar. Çok teşekkür ederim. Elimden geldiğince, kendimce çizmeye çalışıyorum:)))

Salı, Aralık 05, 2006 11:51:00 ÖÖ  
Anonymous Adsız said...

çok şeker olmuş çocukluguma götürdün gizli gizli yedigimiz şekerlerin.tadı hiç bişeyde yok.bu şeker kızı anemona çok benzettim.sanki oda böle yapardı gibi aklımda kalmış:)
endam

Pazartesi, Aralık 11, 2006 10:57:00 ÖÖ  
Blogger sammy said...

Endam;
küçükken gizli gizli yapılan herşey çok güzel oluyordu değil mi? Çocuk masumluğu ile. Saçlarının rengini değiştirince birine daha benzettim ama. Kim? :))

Pazartesi, Aralık 11, 2006 12:48:00 ÖS  

Yorum Gönder

<< Home