Pazartesi, Kasım 13, 2006

Pembe'linin Mutfağı Programı

Ben ara sıra eski yaptığım çizimlere yeni yorumlar katmayı seviyorum. Bu tür denemeler bana farklı bakış açıları getiriyor. Bir de zamanla kendimi daha çok geliştirdiğim için yeni şeyler deniyorum.

Yine böyle bir istek uyanmışken içimde bu emelimi, Pembeli'nin Mutfağı' bloguna çizdiğim banner üzerinde uygulamaya karar verdim. Son yorumum Plazma TV 'den seyredilen "Pembeli'nin Mutfağı" Programı. Bilmiyorum seyrettiniz mi daha önce. Program başladı. Ben kaçtım.

İyi seyirler.

Sammy

10 Comments:

Blogger Semra OYMAK KOÇ said...

İki resim arasında en büyük fark bence kızın gülümsemesi önceki resimde yemek yapmaktan sıkılmış gibiydi sanki şimdi daha mutlu ve mutfağın gerçekçi görünümü renkler çiçekler cıvıl cıvıl. Sakın kanalı değiştirme :) eline sağlık sammycim :)

Pazartesi, Kasım 13, 2006 8:12:00 ÖS  
Blogger sammy said...

Anemon;
düzeldi mi bilgisayarın. Beğenmene sevindim. Evet bu defa kahraman gülümsüyor. Artık mutlu sanırım:)

Pazartesi, Kasım 13, 2006 8:15:00 ÖS  
Anonymous Adsız said...

Sammy senin resim de değişmiş ve gayet de güzel olmuş. Üstelik Yagi de buralarda sanki, meraklı meraklı bakınıyor gibi:))
Sevgiler.

Pazartesi, Kasım 13, 2006 10:45:00 ÖS  
Blogger sammy said...

Şeyda;
banner ekledim bloguma. Beğenmene sevindim. Adı da "Hayal Kurmak Güzeldir" :)

Salı, Kasım 14, 2006 7:46:00 ÖÖ  
Anonymous Adsız said...

Samyycim merhaba, ikinci çizimin için çok teşekkür ediyorum, kendimi çizimdeki gibi yemek proğramı sunuyor gibi düşündüm de, gerçekten çok heyecan verici bir duyguydu :))

Salı, Kasım 14, 2006 4:16:00 ÖS  
Blogger sammy said...

Pembeli;
rica ederim. Bu konuda hayalin varsa, olur inşallah:)

Salı, Kasım 14, 2006 4:28:00 ÖS  
Blogger bujene said...

ben de bu çizimi daha çok beğendim. diğerinin de renkleri çok güzel, aslında ikisi de güzel karar veremedim bak şimdi :))

banner'ın da hayırlı olsun sammy, çok sevimli olmuş. sağdaki meraklı çocuk oğluşun mu? allah bağışlasın ;)
ben de bigün bi ilham gelip de banner hazırlamayı düşünüyorum da ne zaman gelecek bilmiyorum :)))

yeni template'in de çok hoş. ben uğramayalı epey bir değişiklik yapmışsın :) ellerine sağlık ama çok güzel olmuş herşey. çok konuştum yine :)) neyse sevgilerle ;)

Perşembe, Kasım 16, 2006 9:41:00 ÖÖ  
Blogger sammy said...

Bujene nerelerdesin? Bulmacalarımı da çözen yok zaten. Bak usta da yalnız kaldı:((

İnsan bazen sıkıntıdan ne yapacağını bilemiyor. Eski yaptıklarının üzerinden geçmek istiyor. Böyle yapınca evindeki eşyaların yerini arada değiştiren hanımlar gibi hissediyorum kendimi. Beğenmene çok sevindim.

Ne zamandır banner yapmayı istiyordum. İçimden şimdilik böyle bir çizim koymak geldi. Hayal kurmayı çok sevdiğim için sanırım. Evet sağdaki meraklı oğlumun simgesi. Çizimlerimi ilk gören, fikir veren hatta üzerinden kalemlerle geçen kişi olarak Onun da yer almasını istedim:))

Senin bannerını ben çok beğeniyorum. Değiştirmeyi mi düşünüyorsun? Lütfen daha çok çizim koy bloguna. Çok güzeller çünki:))

Perşembe, Kasım 16, 2006 9:57:00 ÖÖ  
Blogger bujene said...

güzel sözlerin için çok teşekkür ederim sammy :) aslında ben biraz tembelim (blogumdan da anlaşılıyodur :))) bu blogu açarken bile epey düşündüm çünkü biliyorum kendimi, epey güncellemeyeceğimi.. ama yine de bir arşivim olsun istedim.

demek oğlun kontrol ediyor çizimleri :) tam çocuklara göre bir iş aslında. çok eğlenceli... bence senin gibi bir annesi olduğu için de çok şanslı ;)

bulmaca konusuna da birazdan gideceğim efem ;) pc'me kopyalayıp çözmeyi düşünüyorum :)

Perşembe, Kasım 16, 2006 10:40:00 ÖÖ  
Blogger sammy said...

Bazen zaman bulmak çok zor oluyor gerçekten.

Evet çizimlerimi ilk o görüyor. Hatta güzel fikirler veriyor:)Sonra da çıktısını alıp ona veriyorum. Arada da negatif hallerini çıkartıp ona boyatıyorum. Çok hoşuna gidiyor. Bu arada 3,5 yaşında:))

Yaşasın. Hemen Ustaya haber veriyorum. O da merakla bekliyordu:))

Perşembe, Kasım 16, 2006 11:58:00 ÖÖ  

Yorum Gönder

<< Home