Pazartesi, Kasım 06, 2006

Aç Ali Gezemez



Ali bir gezgindir. Sırtında çantası dere tepe dolanır durur. Yine bu gezilerinden birinde karnından sesler geldiğini duyar. Birden acıkmış olduğunu farkeder. Canı şiddetle hamburger menü istemektedir. Aslında sakıncalı olduğunu düşündüğü bu yiyecek seçeneğini uzun zamandır yememiştir. O yüzden bir kereden birşey çıkmaz der ve araştırmaya başlar.

Ama bir türlü istediğini bulamaz. Siz Ali'ye bu konuda yardımcı olmak ister misiniz? Ali hangi ipi tutarsa "Hamburger Menü"'süne kavuşacaktır. Çok aç ve sabırsız bir delikanlı olduğunu da eklemeden geçemeyeceğim.

Kolay gelsin.

Sammy

14 Comments:

Blogger bujene said...

oo ilk yorum benim olmuş ne güzel :)

Ali de benim gibiymiş, açken bi iş yapamıyo :)) 1 numaralı ip mi? ama iple uğraşmasın bence, kolunu yukarı doğru uzatsa daha çabuk olur gibi :))

Pazartesi, Kasım 06, 2006 10:43:00 ÖÖ  
Blogger sammy said...

"Evettttttttt bildinizzzzzzz. Şanslı talihlimiz siz oldunuz Sayın Bujene " Size karşılığında bu akşam için Ali ile hamburger menü yeme ödülü kazandığınızı bildiririm."

Şaka bir yana doğru söylüyorsun Bujene. Kolları o kadar uzun ki akıl edememiş işte:))) Ama çok gezmekten garibimde akıl mı kalmış:))))

Pazartesi, Kasım 06, 2006 10:58:00 ÖÖ  
Anonymous Adsız said...

Merhaba Sammy geç kaldım ama bemde 1 numaralı diyecekhtim

Pazartesi, Kasım 06, 2006 6:19:00 ÖS  
Blogger sammy said...

Şebnem;
hiç önemli değil. Fikrini söylemen yeterli. Seni de tebrik ediyorum:)

Pazartesi, Kasım 06, 2006 6:20:00 ÖS  
Anonymous Adsız said...

Selam Sammy acayip güzel resimler yapmışsın Uzun süredir seni takip edemiyordum. Çok neşeli ve renkli olan blogun daha da şenlenmiş.Bakalım bizi daha ne sürprizler bekliyor,başkalrını bilmem ama ben çok merak ediyorum.Sevgiler Çilek not:cevap 111111111 birrrrrrrrrr

Salı, Kasım 07, 2006 7:50:00 ÖS  
Blogger sammy said...

Çilek;
nerelerdesin? Unuttun beni diye düşündüm. Evettttttt doğruuu. Seni de tebrik ediyorum. Teşekkür ederim güzel sözlerin için:)

Salı, Kasım 07, 2006 7:52:00 ÖS  
Blogger ---OPTiO--- said...

1 dicem ama...ben gec kalmisim buji kapmis bayragi :)) cizim gercekten cok güzel..oynamakta cok keyifliydi...ellerinize saglik

Çarşamba, Kasım 08, 2006 1:43:00 ÖÖ  
Blogger sammy said...

Optio;
olsun. Ben daha güzellerini yaparım. Onları da sen yaparsın :) Beğenmene sevindim. Eğleniyoruz işte. Teşekkür ederim:)

Çarşamba, Kasım 08, 2006 8:33:00 ÖÖ  
Anonymous Adsız said...

Ammada arapsaci gibi yapmissin ha!Galiba bir.Degil mi?....PINAR

Çarşamba, Kasım 08, 2006 7:30:00 ÖS  
Blogger sammy said...

Pınarcım bu kadar yanıta cevap verdikten sonra hayir demek olur mu? Doğru cevap:))

Çarşamba, Kasım 08, 2006 7:44:00 ÖS  
Blogger okuranne said...

çözmeye kalkışmadım ama şahane bir esin perisi oldu benim için. anasınıfı ya da 1. sınıfdaki çocukların dikkat süresin uzatmak için bu tür etkinlikler yapılıyor.Ama hikayeler kuru kuru: "farenin peynire ulaşmasına yardım et", "çocuk balona ulaşsın" filan gibi.

bu şekilde süslenebilir sorular.teşekkürler

Perşembe, Kasım 09, 2006 1:07:00 ÖS  
Blogger sammy said...

Çok sevindim güzel bir fikir verdiğime Meral. Ben bu tür etkinlikleri 3,5 yaşındaki oğlum için yapıyorum. Burada bazılarını yayınlıyorum. Onun çok hoşuna gidiyor. Beraber eğleniyoruz böylece. Öğretmen arkadaşlarım sayesinde çocukların görsel zekasını geliştirmek adına yapılan etkinliklerden haberlerim oluyor. Dediğin gibi çok sığ düşünülmüş faaliyetler oluyor çoğu. Oysa bu tür etkinlikler çocukları sıkmadan eğlendirmeli, dikkat dağıtmamalı hem de eğitici olmalı:)

Perşembe, Kasım 09, 2006 1:21:00 ÖS  
Anonymous Adsız said...

yav kafam karışıktı.dahada karıştı.bu ipin sonu gelmiyooo.çok güzeldi ama.biliyosun benim işim iplerle.yok lif uzunlugu numarası.kalitesi rengi başım zaten onlarla derte tekrar bi ip çıkarmışın karşıma ben bu iplerde kurtulamıyacakmıyım yavvvv ellerine saglık:) :( tekstilci

Cumartesi, Kasım 25, 2006 1:50:00 ÖS  
Blogger sammy said...

Bir tekstilciye de ancak böyle bulmaca yaptırılır. Bingo olmuş senin için vallahi:) Sen bunu teyet geç. Ben sana içinde, ip, kumaş, tela, çıtçıt vs. olmayanlarını hazırlayayım:))

Cumartesi, Kasım 25, 2006 2:00:00 ÖS  

Yorum Gönder

<< Home