Perşembe, Ekim 19, 2006

Nehir

Bu çizim Anlat Anne , Ekmek Kokusu ve Nehir'in Seyir Defteri bloglarının yazarı, arkadaşım Binnur'un kızı Nehir için. Ben ona "Boncuk Kız" diyorum. Çok şeker, bıcır bıcır bir çocuk. Allah ona çok uzun ve güzel bir ömür versin. Çizimim onlar için süpriz oldu. Bugün gönderdim Binnur'a. Onun da bugün doğum günüymüş. Bilmeden güzel bir doğum günü hediyesi oldu sanırım. Nice güzel yıllara sevdikleri ile beraber girmesini dilerim.
Bu tür çalışmalar fotoğraf üzerinden yapılıyor. Bu çizim benim bu konuda yaptığım ilk çalışma. İnternette öyle canlı ve gerçeğe yakınlarını görüyorum ki. İnşallah bir gün ben de öyle çizimler yapacağım.

Sevgiler

18 Comments:

Anonymous Adsız said...

Sammy yine harikasın kalemine sağlık kandilini kutlar bu gecenin feyzinin seinin ailenin ve tüm sevdiklerinin üzerine olması ve şeker tadında bir bayram geçirmen dileğiyle

Perşembe, Ekim 19, 2006 11:15:00 ÖÖ  
Blogger sammy said...

Şebnem;
asıl sen harikasın. Daha yeni koymuştum çizimi. Valla hızına ben yetişemiyorum. Çok teşekkür ederim. Ben de senin ve ailenin kandilini kutluyorum. Ağzınızın tadı hiç bozulmasın:)

Perşembe, Ekim 19, 2006 11:16:00 ÖÖ  
Anonymous Adsız said...

Ne zamandır bloğuna uğrayamıyordum Sammy,

Bilgisayar sorununu halletmişsin sanırım, çok güzel çizimler olmuş. Şu bulmaca işini pek sevdim, şimdi çocuklar için resimli sudokular moda, rakamlar yerine resimlerle yaratıyorsun sudoku' yu. Bence bu tür birşey çok güzel olur.

Bu arada hediyende çok orjinal ve güzel, ellerine sağlık.

Öpüyorum
Neşeli

Perşembe, Ekim 19, 2006 12:01:00 ÖS  
Blogger sammy said...

Neşeli;
çok teşekkür ederim. Fikrin ve güzel sözlerin için:)

Perşembe, Ekim 19, 2006 12:23:00 ÖS  
Blogger omer cam said...

çok şeker.eline sağlık

Perşembe, Ekim 19, 2006 1:03:00 ÖS  
Blogger sammy said...

Ömer Bey;
çok teşekkür ederim:)

Perşembe, Ekim 19, 2006 1:10:00 ÖS  
Blogger Semra OYMAK KOÇ said...

ŞAPKANIN DURUŞU ELLERİN YUMUKLUĞU GERÇEKTEN BEĞENDİM DOĞALLIĞA HAYLİ YAKIN SAMMY ÇOK GÜZEL BİR ÇALIŞMA OLMUŞ GERÇEKTEN :)
KENDİNE VE BİZE HER ÇİZİMDE FARKLI ŞEYLER KATIYORSUN :)SEVGİLER

Perşembe, Ekim 19, 2006 3:55:00 ÖS  
Blogger sammy said...

Anemon;
arada sırada da olsa seni görmek güzel. Elimden geldiğince doğal olmasına çalıştım:)Çok teşekkür ederim.

Perşembe, Ekim 19, 2006 4:03:00 ÖS  
Blogger Binnur A. Ö. said...

Kızımın ifadesi bu kadar verilir...

Gerci NEhir'in sayfasında düşündüklerimizi yazmıştık ama buraya da not düşmeden olmaz.
BU bana çok hoş bir hediye oldu, Hatta bize demek gerek. Seneler sonra bile kızım bu resime bakıp mutlu olacak bence.
Sammy ablası onun için oturmuş emek vermiş...
Üstelik sonuç da çok çok iyi.
BEnim NEhir'im hakkaten böyle bakar.
Pc'de ifade vermek çok zordur mutlaka.
Sammy'ye bol öpücükler ve teşekkürler...

Cuma, Ekim 20, 2006 10:34:00 ÖÖ  
Blogger sammy said...

Binnur;
asıl ben teşekkür ederim. Bana o şirin bakışlı, sevimli ve güzel kızının fotoğrafını gönderdiğin için. Sonuçta ortaya hoş bir anı çıktı. Hepimiz için de. Ben de seni ve Nehirimi çok öpüyorum:)))

Cuma, Ekim 20, 2006 11:51:00 ÖÖ  
Blogger ---OPTiO--- said...

cok seker eline saglik :)

Cumartesi, Ekim 21, 2006 4:31:00 ÖS  
Anonymous Adsız said...

Sammycim yenilikler çok güzel olur ya Nehir için olan çalışman da süper olmuş, ilk deneme ama süper sonuç!! Fotoğreftan çiziyorsun demek, pastacı kız da harika. Sammyyy!! bak bu yeni çalışmlar devam ederse sen tüm blog alemine çizim yapmış olacaksın ki biliyorum bu senin için zevk kaynağı... Sevgiler

Pazar, Ekim 22, 2006 9:38:00 ÖS  
Blogger sammy said...

Optio;
Hoş geldin bloguma. Teşekkür ederim güzel sözlerin için:)

Şeyda;
Mutlu olmak, mutlu etmek, paylaşmak, anılmak, hatıralar... Güzel şeyler:)

Çarşamba, Ekim 25, 2006 11:18:00 ÖÖ  
Blogger bujene said...

azıcık merak edip orjinaline de baktım gerçekten çok güzel çevirmişsin çizim haline :) ifadeyi şirinliği çok iyi yansıtmışsın. çok şeker olmuş, elllerine sağlık.

bu arada beni linklerine eklendiğin için çok teşekkürler sammy, ben de seni ekledim. gerçi, biraz geç oldu haber verişim kusura bakma :)) çok sevgiler...

Perşembe, Ekim 26, 2006 1:01:00 ÖS  
Anonymous Adsız said...

Cok guzel cizmissin.Yuz ifadesi cok seker.Aslinda bir anda Elif sandim...:)...PINAR

Cuma, Ekim 27, 2006 8:23:00 ÖS  
Blogger sammy said...

Bujene;
Hafiyelik yaptın demek:)) Aslında resmin aslını da koyacaktım yanına. Sonra vazgeçtim. Beğenmene çok sevindim. Çok teşekkür ederim.

Rica ederim. Ne demek. Ben de çok teşekkür ederim ince hareketin için:))

Pınar;
Teşekkür ederim. Elifi de çizeceğim bir gün inşallah. O da ayrı bir şeker:)) Ama acele etmeliyim. Büyüyor hızla. Sonra o tombiş yanakları olmayabilir değil mi?

Cumartesi, Ekim 28, 2006 11:00:00 ÖS  
Anonymous Adsız said...

Merhaba Sammy!Bloguna ilk kez uğradım.Gezinirken bu çizimi gördüğümde 'Allah Allah ben bu yüzü bir yerden tanıyorum' dedim hemen.Binnur'un sayfalarını çok sık ziyaret ederim,yazışırız.Bence çok güzel bir çalışma olmuş,ellerine sağlık.Sevgiler...

Cumartesi, Kasım 11, 2006 11:37:00 ÖÖ  
Blogger sammy said...

Arzu;
hoşgeldin bloguma. Beğenmene sevindim. Teşekkür ederim güzel sözlerin için:)

Cumartesi, Kasım 11, 2006 8:06:00 ÖS  

Yorum Gönder

<< Home