Cumartesi, Eylül 16, 2006

Tiplemeler 2

16 Comments:

Blogger incikboncuk said...

tiplemelerine bayıldım. yüzlerindeki ifadeyi çok iyi vermişsin

Pazar, Eylül 17, 2006 12:52:00 ÖÖ  
Blogger Binnur A. Ö. said...

ben en cok sakız fikrini cok sevdim. çizerken ki heyecanının hissedebiliyorum. eminim sen de kendi kendine "ay bak bu cok iyi oldu," demişsindir.
ama hepsi cok güzel. yine çok hoş bir tiplemeler mozaiği olmu.
ellerine saglık.

Pazar, Eylül 17, 2006 9:14:00 ÖÖ  
Blogger ev perisi;) said...

Sakızlı olana ben de bayıldım çok natürel olmuş gerçekten...
Emeğine sağlık sevgiler...

Pazar, Eylül 17, 2006 12:09:00 ÖS  
Blogger sammy said...

İncik Boncuk;
Çok teşekkür ederim:) Farklı tipler çizmek zevkli gerçekten:)

Binnur;
Çok teşekkür ederim. Evet sakız şişiren kızı çizerken bayağı eğlendim doğrusu:) Ama "Kuzguna yavrusu güzel görünürmüş" ya. Hiç birini birbirinden ayırt edemiyorum vallahi.

Evperisi;
Çok teşekkür ederim sana da. Şimdi patlayacak gibi değil mi?

Pazar, Eylül 17, 2006 11:21:00 ÖS  
Anonymous Adsız said...

Merhaba Sammycim, şimdi bakalım bu bayanlar hangi işleri yapıyorlarmış:)))

birincisi,tam bir iş adamının karısına,
ikincisi,şımarık bir sekretere,
üçüncüsü,öğretmene,
dördüncüsü ise, branşını çözemedim çünkü gözleri kapalı:)))))

Pazartesi, Eylül 18, 2006 11:56:00 ÖÖ  
Blogger mom said...

sakizli olan benim favorim hayatta hicbirseyi takmiyor gibi geldi bana :)

Pazartesi, Eylül 18, 2006 11:57:00 ÖÖ  
Blogger sammy said...

Pembeli;
Olabilir? Her yüz bir hikaye anlatır:)

Mom;
sakız çiğnemek rahatlatıcı geldiği için sanırım:)

Salı, Eylül 19, 2006 5:04:00 ÖS  
Anonymous Adsız said...

Sammycim eline sağlık canım tiplemeler çok güzel olmuş ben birinciyi beğendim en azından güler yüzlü 2.de oldukca iyi rahat tavırları var memnun hayatından.3.tipleme biraz anlaşılması zor 4.tiplemede komik diyebilirim :) görüşmek dileğiyle hoşcakal canım.

Çarşamba, Eylül 20, 2006 12:53:00 ÖS  
Blogger sammy said...

Susam;
çok teşekkürler:)

Çarşamba, Eylül 20, 2006 6:16:00 ÖS  
Anonymous Adsız said...

Samyycim nerelerdesin??
Bu arada Ramazan ayınız mübarek olsun, Allah sofranıza bereket ve huzur versin. Sevgiler.

Salı, Eylül 26, 2006 9:52:00 ÖÖ  
Anonymous Adsız said...

hakikaten neredesin...

Bu tiplemelere yorum yazmaya fırsatım olmamış, yazdım diye hatırlasam da: Söylemeden geçemeyeceğim: Hepsi ayrı güzel, ayrı emekler verilip ayrı ayrı burunlar, dudaklar, gözler, renkler, mimikler ortaya çıkmış. çok güzell...

Çarşamba, Eylül 27, 2006 3:06:00 ÖS  
Blogger sammy said...

Pembeli;
Şeyda;
bir süredir rahatsız olduğum için bloguma gereken ilgili gösteremedim. Ama artık iyiyim. Yeni çizimlerde görüşmek üzere...

Çarşamba, Eylül 27, 2006 3:15:00 ÖS  
Blogger okuranne said...

hep içten içe üçüncü gibi olmayı isteyip, kenarından bile geçememişimdir:)

Çarşamba, Eylül 27, 2006 10:29:00 ÖS  
Blogger sammy said...

Meral;
hoş geldin bloguma:) Ama O da maddi sıkıntısı olmayan, fiziği düzgün belki dışarıdan herşeyi varmış biri gibi ama gel gör ki iş hiç de öyle değil. İçten içe mutsuz. Bakışlarında da bu hüznü görebiliyoruz. Mutsuzluğunun nedeni ni sorarsan? ........?

Perşembe, Eylül 28, 2006 11:22:00 ÖÖ  
Anonymous Adsız said...

4.kişiyi aynı benim ingilizce ögretmenime benzetmişin.yakında balancuk çıkartıp karikatürlrinle bizi hem güldürüp hemde düşündürcege benziyorsun başarılarının devamını diliyorum sevgiler endam+ tekstilci:)

Cumartesi, Eylül 30, 2006 4:57:00 ÖS  
Blogger sammy said...

Endam;
zaman zaman bu tip tiplemelerime yer vereceğim. Teşekkür ederim:)

Pazartesi, Ekim 02, 2006 1:16:00 ÖS  

Yorum Gönder

<< Home