Perşembe, Eylül 14, 2006

Tiplemeler 1

15 Comments:

Anonymous Adsız said...

Gülen yüzler kadar güzel yüzler de varmış:)) Ellerine sağlık..

Perşembe, Eylül 14, 2006 11:26:00 ÖÖ  
Anonymous Adsız said...

Merhaba sammycim güzel tiplemeler her birinin yüzündeki ifadelerden ve tipinden nasıl kişilikte oldukları bile okunuyor :) eline sağlık canım bu arada cevabın için teşekkürler yardımcı olmak istemen beni çok mutlu etti siteyi tamamiyle kendi çabamla yapmaya çalışıyorum bakalım altından kalkabilecekmiyim :) Mail adresim kutozge@gmail.com şimdiden çok teşekkürler canım hoşcakal.

Perşembe, Eylül 14, 2006 1:28:00 ÖS  
Blogger mom said...

ama ama hani bayan tiplemeler
sag alttakini birine benzetiyom ama kime cikaramadim ...

Perşembe, Eylül 14, 2006 3:28:00 ÖS  
Blogger sammy said...

Şeyda;
teşekkür ederim:)

Özge;
rica ederim. Bakalım neler çıkacak ortaya. Ben de heyecanlandım şimdi:)

Mom;
dur bekle canım. Yakında onlar da gelecek:)

Perşembe, Eylül 14, 2006 6:12:00 ÖS  
Anonymous Adsız said...

Amaaan tanyım bu tipleyde kim acayip tomikley hatta çok tomik ben bunlayı tanıyoom
biyincisi tembel dayım, ikincisi şaşkın abim, üçüncüsü mutlu babam, döydüncüsü bi tüylü kızmayı beceyemeyen bakkay amca peki o zaman sen kimsin? Akılyı bıdık...

Perşembe, Eylül 14, 2006 6:34:00 ÖS  
Blogger sammy said...

Akıllı Bıdık;
tüm aileni çizmişim nerdeyse? Yoksa seni tanıyor muyum?:)))

Perşembe, Eylül 14, 2006 7:40:00 ÖS  
Blogger Binnur A. Ö. said...

bu tipler arasında benim de gözlerim kadın aradı.
Açıkçası karikatür cizebilecek yetkinlikte oldugunu düşünüyorum. Ellerine sağlık :)

Perşembe, Eylül 14, 2006 8:42:00 ÖS  
Blogger sammy said...

Binnur;
sizi mi kıracağım yakında geliyor bayan tiplemeler:) Teşekkür güzel düşüncen için:)

Perşembe, Eylül 14, 2006 9:44:00 ÖS  
Anonymous Adsız said...

Merhaba Sammycim, tiplemelerdeki ;
birincisini yeni hapisaneden çıkmış,
ikincisini tembel öğrenci,
üçüncüsünü doktor,
dördüncüsünü ise avukat'a benzettim:)))))

Cuma, Eylül 15, 2006 9:46:00 ÖÖ  
Blogger pinomino said...

ben hep zorlanırım erkek çizmeye..elim kıza alışmış..arada böyle çalışmak lazım:) eline sağlık:)

Cuma, Eylül 15, 2006 4:25:00 ÖS  
Blogger sammy said...

Pembeli;
çok şirinsin. İçimizden birileri işte. Ama dur bakayım. Dediklerine bende mi benzettim ne:)

Pino;
çok teşekkür ederim. Evet kız çizmek daha zevkli geliyor değil mi? Ben bu aralar fırsat buldukça elime kağıt kalem alıp aklıma ne geldiyse çiziyorum. Sonunda da böyle tipler çıkıyor ortaya:)

Cuma, Eylül 15, 2006 4:40:00 ÖS  
Blogger omer cam said...

merhaba,
bu güzel tiplerin birde alt kısımlarını çizinde tam olsun.elinize sağlık. Birde izin verirseniz sizi linklerime eklemek istiyorum.

Cumartesi, Eylül 16, 2006 12:22:00 ÖS  
Blogger sammy said...

Ömer Bey;
önce çok teşekkür ederim linklerinize beni de eklemek istediğiniz için. Size söz elle çizimimi geliştirdikçe alt kısımlarını da koyacağım bloguma:)

Cumartesi, Eylül 16, 2006 12:30:00 ÖS  
Anonymous Adsız said...

bunlar daltonlar gibi olmuş ellerine saglık.bende sana hep çizgi filimlerden örnek veriyorum yaş kaç olursa olsun hala izliyorum napabilirim:)her bi çizimin farklı şeyleri anlatıyofarklıyerlere götürüyo teşekkürler bizi gezdirdigin için:)endam

Cumartesi, Eylül 30, 2006 4:50:00 ÖS  
Blogger sammy said...

Endam;
ben de hala çizgi film seyretmekten büyük zevk alıyorum. Bu konuda en büyük mutluluk oğlumun tabi:)

Pazartesi, Ekim 02, 2006 1:14:00 ÖS  

Yorum Gönder

<< Home