Perşembe, Eylül 07, 2006

İlkbahar

27 Comments:

Anonymous Adsız said...

Samyycim merhaba, bu çizimin çok farklı olmuş, kızının gözlerinin çizimi falan çok hoş olmuş. Saçının örgüsünün ucundaki tokaya bayıldımmmm:)) Çizimin için yüreğine sağlık.

Kandilin mübarek olsun, Allah dualarını kabul etsin.

Perşembe, Eylül 07, 2006 10:05:00 ÖÖ  
Blogger sammy said...

Pembeli;
önceden direkt makinada çizim yapıyordum. Şimdi el ile çizimimi de devreye soktum. Beğenmene sevindim. Bundan sonra böyle çalışmalara daha çok ağırlık vermeyi düşünüyorum.

Ben de senin kandilini kutluyorum. Herşey gönlünce olur inşallah:)

Perşembe, Eylül 07, 2006 10:26:00 ÖÖ  
Blogger munevver said...

Sammyciğim,içim açıldı..Mavi saçlı kız pek şirin.O kızı benim için öper misin?

Perşembe, Eylül 07, 2006 10:51:00 ÖÖ  
Anonymous Adsız said...

merhaba sammy ilk baharı özlüyorum bu özlemimizi kaleme aldığın için çok teşekkür ederim ayrıca bu gün bin aydan daha hayırlı bir ay olan beraat kandili bu gecenin hayırlara vesile olmasını temenni ederim

Perşembe, Eylül 07, 2006 11:55:00 ÖÖ  
Anonymous Adsız said...

Uzun bir aradan sonra merhaba Sammy mavi saçlı şirineye bayıldım.ÇOk ama çok sevimliiii... Ailenin ve senin Kandili mübarek olsun. Limon :(

Perşembe, Eylül 07, 2006 12:26:00 ÖS  
Blogger Özgecan said...

Sammycim bu çizimin de çok güzel olmuş..aaa dur bakayım bunu daha değişik çizmişsin.Daha yumuşak çocuksu bir yüzü olmuş.Diğer prenseslerinden daha farklı, her iki tarzına da bayılıyorum.En azından istediğini çiziyorsun:)))
Ben sana çok soru sordum ama bundan öncekilerini direkt makinada falan demişsin, bu el çizimi demişsin, tablet mi aldın?

Dur bir de mani şıptıttırayım;)))

Bu kız olmuş çok şeker
Sammy ablasını pek sever
Kendisi de pek süslü
O saçlarından öperler:))))

Perşembe, Eylül 07, 2006 12:48:00 ÖS  
Blogger sammy said...

Münevver;
Çok teşekkür ederim. Öperim tabiki memnuniyetle:)

Şebnem;
Havaların dengesiz olduğu bu günlerde biraz daha baharı yaşayalım dedim. Ben de senin ve tüm arkadaşlarımın kandilini kutluyorum.

Limon;
Nerelerdesin? Hoşgeldin tekrar aramıza:) Ben de senin ve ailenin kandilini kutluyorum:)

Turuncu;
Yok canım tablet almadım henüz. Ama ilerde inşallah.
Bu mani işini sevdim bakıyorum. O zaman sana özel mani geliyor:)

Mavi saçlı küçük kız,
Bir köyde kalmış yapayalnız,
Ama sizleri görünce,
Mutlu olmuş, içi dolmuş sevinçle:)

Perşembe, Eylül 07, 2006 1:23:00 ÖS  
Blogger CRESCENT said...

Çok güzel, çok sevimli...:)

Perşembe, Eylül 07, 2006 4:31:00 ÖS  
Blogger sammy said...

Crescent;
çok teşekkür ederim:)

Perşembe, Eylül 07, 2006 6:17:00 ÖS  
Blogger Binnur A. Ö. said...

BU mavi saclı kız yeni bir tarz gibi. cok tatlı. cok şeker.
ellerine saglık.

Perşembe, Eylül 07, 2006 9:48:00 ÖS  
Blogger sammy said...

Binnur;
çok teşekkür ederim. Evet kendimi geliştirmek adına yeni şeyler öğreniyorum. Bu da çizimlerime yansıyor sanırım:)

Perşembe, Eylül 07, 2006 9:52:00 ÖS  
Anonymous Adsız said...

Ayyy bu kız çok şeker ablası ne güzelde giyindirmişsin saçını örmüş kelebekler kondurmuşsun :)bu resimlere bakmak bana inanılmaz bir huzur mutluluk veriyor bazen kalemi kağıdı alıp benimde resim yapasım geliyor inan.eline kalemine sağlık canım.kandilinide kutluyorum.

Cuma, Eylül 08, 2006 2:54:00 ÖÖ  
Blogger sammy said...

Susam;
çizerken ben de senin duygularını yaşıyorum inanki. İnsanın mutlu olduğu birşeyi yapması çok güzel. Çok teşekkür ederim. Ben de senin ve ailenin kandilini kutluyorum:)

Cuma, Eylül 08, 2006 9:34:00 ÖÖ  
Anonymous Adsız said...

İlkbahar mı??? Ben ikbaharı çok severim ama kış geliyo offff:)),Her zamanki gibi çok güzel

Cuma, Eylül 08, 2006 9:52:00 ÖÖ  
Anonymous Adsız said...

evet bu çizimin çok hoş ve degişik olmuş .elerine saglık bir an hey dinin masallarının içinde zannettim kendimi.gözlerim peter i aradı.ellerine saglık:)endam

Cuma, Eylül 08, 2006 10:37:00 ÖÖ  
Blogger sammy said...

Şeyda;
Kışın da ayrı güzelliği bence. Ama mevsimler bir garipleşti. Yazın ortasında kış, kışın ortasında yaz yaşıyoruz artık. Çok teşekkür ederim:)

Endam;
Ne güzeldi değil mi Heidi? Alplerin o hoş görüntüsü, Kahve renkli insanın yiyesi gelen ekmekler, Heidinin pamuk sakallı dedesi..... Özlüyorum gerçekten o eski güzel çizgi filmleri. Bu zamanda yayınlananların bazıları da güzel ama Onların bendeki yeri ayrı sanırım:) Teşekkür ederim:)

Cuma, Eylül 08, 2006 4:57:00 ÖS  
Blogger Nezaket said...

sammycigim, bu kiz icimi acti valla. Cok begendim ben bu ilkbahar i...

Cuma, Eylül 08, 2006 11:19:00 ÖS  
Blogger mom said...

ay ne seker buuuuu cok sevdim hele mavi saclar super olmus sammy yafu ellerine saglik

Cuma, Eylül 08, 2006 11:41:00 ÖS  
Blogger sammy said...

Nezaket;
Mom;
Çok teşekkür ederim ikinize de:)

Pazar, Eylül 10, 2006 9:36:00 ÖÖ  
Blogger Rakunt ideas said...

Çok güzel yansıtmışsın resme bakınca gerçekten o havayı yaşıyorsun eline sağlık

Pazar, Eylül 10, 2006 11:15:00 ÖÖ  
Blogger sammy said...

Tuğba;
Çok teşekkür ederim:)

Pazar, Eylül 10, 2006 7:40:00 ÖS  
Blogger omer cam said...

biraz daha çiçekler kelebekler olsaymış, ortalığı bir bahar coşkusu daha bir sarardı herhalde.elinize sağlık

Pazartesi, Eylül 11, 2006 12:46:00 ÖS  
Blogger sammy said...

Ömer Bey;
Ben çizimlerimde sadeliği çok seviyorum. Öbür türlü sanki herşey birbirinin içinde boğuluyormuş gibi geliyor bana. Ama öneriniz için teşekkür ederim. Dikkate alacağım. Sevgiler:)

Pazartesi, Eylül 11, 2006 1:18:00 ÖS  
Anonymous Adsız said...

Merhaba sammycim kendime yeni bir yemek sitesi açıyorum ismi pastacıkız.com senden bir ricam olacak eğer vaktin varsa ve seni üzmiyceksem sitem için bir başlık çizebilirmisin diye sormaya geldim :)yapamazsanda hiç sorun değil canım ben senin çizimlerini çok beğendiğim için sitem için güzel olacağını renk katacağını düşündüğüm için senden rica etmek istedim.öpüyorum seni hoşcakal mutlukal.Özge

Çarşamba, Eylül 13, 2006 6:11:00 ÖS  
Blogger sammy said...

Özge;
Bana mail adresini verirsen çizim ile ilgili görüşebiliriz. Sevgiler:)

Perşembe, Eylül 14, 2006 12:13:00 ÖÖ  
Anonymous Adsız said...

bu resme bayılıyorum sanki kendimi buluyorum bu resimde çiçekler güneş belkide bahar çocuğu olduğum için bu resim benim olsun :))

Çarşamba, Kasım 01, 2006 9:07:00 ÖÖ  
Blogger sammy said...

Dileks;
Ben de baktıkça senin gibi hissediyorum. Ama kuzguna yavrusu güzel görülürmüş ya. Senin de benimle aynı duyguları paylaşman beni çok mutlu etti:)Çok teşekkür ederim.

Çarşamba, Kasım 01, 2006 9:17:00 ÖÖ  

Yorum Gönder

<< Home