Pazartesi, Eylül 04, 2006

İlk Kolaj Çalışmam: "Bahar Nerdesin?"

26 Comments:

Blogger Özgecan said...

Sammy'cım bende baharı çok özlüyorum,
Gemesini dört gözle bekliyorum,
Kışı da seviyorum ama,
Baharı tek geçiyorum:)))

Sammy'cım resmin çok güzel olmuş, kullandığın resimler de resme çok uymuş.
Kızın oturuşuna ve kıyafetine bayıldım.O etekten ben de istiyorum:))))
Biraz dost tavsiyesi,resmine eksk kalan tek şey kızın yüzündeki olması gereken tebessüm:)))

Pazartesi, Eylül 04, 2006 6:06:00 ÖS  
Blogger sammy said...

Mani işi bayağı sardı seni,
Beğenmene sevindim çizimi,
Kızımda bulduğun eksikliğe gelince,
Resmi büyüt göreceksin tebessümü:))

Pazartesi, Eylül 04, 2006 6:11:00 ÖS  
Blogger Özgecan said...

Evet sardı beni mani işi
Daha kolay anlatıyor herşeyi
Sammy'cım bende gördüm o tebessümü,
Az geldi bana, gülsün biraz daha.

Bakıyor uzağa dalmış hayallere,
Pek merak ettim, neymiş böyle
Bize de söylesin canım artıkın
Gülmesi pek az geldi gözüme

Sammycım sakın yanlış anlama
Kızın pek güzel oturuyor ağaçta
Ne bileyim pek gülmüyor gibi geldi bana,
Bak o şimdi baharda, hangi memlekette acaba:)))

Gamzelerini görelim kızımızın, bi ömür mutlu olmasını diliyoruz:))

Pazartesi, Eylül 04, 2006 7:35:00 ÖS  
Blogger sammy said...

Turuncu;
:))

Pazartesi, Eylül 04, 2006 7:49:00 ÖS  
Anonymous Adsız said...

mısır tanrıçaları bu kadar güzel degildi ama sen çok güzel çizmişsin yüregine saglık enfes olmuş seni tebrik ediyorum.

pembelinin eşi ;))

Pazartesi, Eylül 04, 2006 8:48:00 ÖS  
Blogger sammy said...

Pembelinin Eşi;
hoş geldiniz bloguma:) Güzel sözleriniz çok teşekkür ederim:))

Pazartesi, Eylül 04, 2006 9:44:00 ÖS  
Anonymous Adsız said...

yarini bekliyor zannımca biraz geç kalıncada üzerine bir tedirginlik gelmiş.ilk çalışmn ama çok güzel olmuş ellerine saglık.bahara çagırma yapıyorsun:))her şey birbirine çok uyumlu olmuş. sevgler endam

Salı, Eylül 05, 2006 9:41:00 ÖÖ  
Blogger Annelog Atölye said...

İri çiçekli bir ağaç, çok güzel olmuş Sammy. Herhalde göl kenarında kayif yapıyor bu güzel hanım:))

Salı, Eylül 05, 2006 9:42:00 ÖÖ  
Blogger DRNEFES said...

bence tüm renkler cok güzel..ama bayanın oturusu erkek gibi olmuş..erkek gibi keyif yapıo:))

Salı, Eylül 05, 2006 10:40:00 ÖÖ  
Blogger sammy said...

Endam;
Annelog;
Menapoz Abla;
yorumlarınız için teşekkür ederim:)

Salı, Eylül 05, 2006 12:45:00 ÖS  
Blogger munevver said...

Sevgili Sammy,bu mani işi çok sardı,
Bu kadar güzel çizmek var mıydı,
Keşke çocukluğuma geri dönsem,
Ağaç tepesinden hiç inmesem.

Salı, Eylül 05, 2006 1:35:00 ÖS  
Anonymous Adsız said...

Sammycim aşmışsın kendini
Tebrik ediyorum seni!

armağan

Salı, Eylül 05, 2006 6:02:00 ÖS  
Blogger sammy said...

Ahh o çocukluk yılları yok mu?
Her bir anı özlemle dolu,
Güzel yorumun için teşekkürler,
Her zaman beklerim seni Münevver:))

Salı, Eylül 05, 2006 7:04:00 ÖS  
Blogger sammy said...

Ne güzel bunları senden duymak,
Hoş yorumunu okumak,
Kolaj çalışmasında yeniyim,
Ama çalışıyorum Armağancığım azimliyim:)

Salı, Eylül 05, 2006 7:13:00 ÖS  
Blogger Binnur A. Ö. said...

Uzaklara bakan güzel kadın
Sammy sen olmayasın
Çizdiğin güzel dünyada
Olmak isterdim ben de bir anda...
Ancak heyhat kızım ellerime oyuncak tutuşturuyor
Üstelik ocaktaki yemek pişti altını kapatmam lazım nerdeyse yanıyor
Gerceklere dönelim ben kötüyüm mani işinde
Bari yemek yanmasın olmasın ziyan (mı ne)

Salı, Eylül 05, 2006 8:54:00 ÖS  
Blogger sammy said...

Mani değil şiir bu,
Binnur sen aştın bu oyunu,
Sammy değil, içimizden biri,
Aman kısa keseyim, yanmasın ocaktaki:)

Çarşamba, Eylül 06, 2006 9:18:00 ÖÖ  
Anonymous Adsız said...

Gerçekten çok güzel olmuş ellerine sağlık.

Neşeli

Çarşamba, Eylül 06, 2006 3:49:00 ÖS  
Blogger sammy said...

Neşeli;
çok teşekkür ederim:)

Çarşamba, Eylül 06, 2006 3:51:00 ÖS  
Anonymous Adsız said...

Sammycim bahar gelmiş sitene ohh oh ne güzelll renkler cıvıl cıvıl eline sağlık yalnız ben bu bayanın oturuş tarzını pek beğenmedim çok rahat gibi geldi bana ee böyle bir yerdede böyle oturulur sanırım :) hoşcakal canım mutlukal

Çarşamba, Eylül 06, 2006 9:50:00 ÖS  
Blogger sammy said...

Susam;
yorumun için teşekkür ederim.

Çarşamba, Eylül 06, 2006 10:00:00 ÖS  
Blogger incikboncuk said...

çalışman harika olmuş. ne yazsam bilemedim, ama çok çok beğendim.

Cuma, Eylül 08, 2006 8:16:00 ÖÖ  
Blogger sammy said...

İncik boncuk;
Çok teşekkür ederim:)

Cuma, Eylül 08, 2006 9:31:00 ÖÖ  
Blogger omer cam said...

çok başarılı.elinize sağlık

Pazartesi, Eylül 11, 2006 12:43:00 ÖS  
Blogger sammy said...

Ömer Bey;
çok teşekkür ederim:)

Pazartesi, Eylül 11, 2006 2:50:00 ÖS  
Blogger Unknown said...

Çok güzel bunlar..
Bende böyle şeyler yapmak isterim.Ama nasıl yapacağımı, nerden başlayacağımı bilmiyorum.
Gerçekten çok beğendim, elinize sağlık..

Pazar, Eylül 23, 2007 3:45:00 ÖS  
Blogger sammy said...

Vişne Ağacı;
hoşgeldin bloguma:) Çok teşekkür ederim. Grafik tasarımı programları ile rahatlıkla yapabilirsin. Biraz çizim biraz program desteği sadece:)

Pazartesi, Eylül 24, 2007 4:47:00 ÖS  

Yorum Gönder

<< Home