Çarşamba, Ağustos 30, 2006

Küçük Semi Bale Yapıyor

20 Comments:

Anonymous Adsız said...

Balerin'im Semi'm...
Enda da konuklar arasında:))
Ellerine sağlık canım...

Perşembe, Ağustos 31, 2006 10:46:00 ÖÖ  
Blogger sammy said...

Mani gibi olmuş Şeyda,
Yorumlarını hep böyle yolla,
Severim ben böyle yazıları,
Çok teşekkür ederim Sana:))

Perşembe, Ağustos 31, 2006 11:30:00 ÖÖ  
Anonymous Adsız said...

Hehe.Ben de mani furyasına katılacağım;
Kuğu gibi olmuş Semi
Heyecandan pıt pıt atıyor kalbi
Seyircilerin alkışlamaktan acıyor eli
Sen çok yaşa emi Sammy!

armagan

Perşembe, Ağustos 31, 2006 11:50:00 ÖÖ  
Blogger sammy said...

Armağancığım çok güldüm sana,
İçinde ne cevherler varmış valla,
Bundan sonra böyle mi haberleşsek yoksa,
Küçük Semi sen neler yaptırıyorsun insana:))

Perşembe, Ağustos 31, 2006 12:18:00 ÖS  
Blogger Özgecan said...

Çok neşeli gördüm bugün sizleri,
Uyumlu olmuş bugünün commentleri,
Semi de olmuş periler gibi,
Eline sağlık çok güzel olmuş Sammy


:)))))

Perşembe, Ağustos 31, 2006 2:10:00 ÖS  
Blogger sammy said...

Hoş geldin sen de Turuncu,
Teşekkür benim sana gönül borcu,
Birşeyler çizmeye çalışıyorum,
Küçük Semi de bunun sonucu:))

Perşembe, Ağustos 31, 2006 3:20:00 ÖS  
Anonymous Adsız said...

Hiç düşümedim kafiyeyi,
yorumlara baktım döktürmüş birileri...
Sonra güldüm, aklıma geldi Semi...
Sammy Allah sizi napmasın emi:))

Perşembe, Ağustos 31, 2006 3:38:00 ÖS  
Blogger sammy said...

Şeydacığım hoş geldi yine,
Başımıza neler açtın böyle,
Küçük Semi yaparken bale,
Eğleniyoruz biz de işte:))

Perşembe, Ağustos 31, 2006 4:20:00 ÖS  
Anonymous Adsız said...

Demek artık balede yaptırdın Semiye,
Ne güzel diktirmiş kıyafetini terziye,
Yalnız bu Semi havada mı duruyor,
Yoksa benim gözüm şaşı mı bakıyor.
:))))

Perşembe, Ağustos 31, 2006 5:29:00 ÖS  
Blogger sammy said...

Çok güldüm ilahi Pembeli,
Hiç havada olur mu Semi,
Sahne ışıkları var farkettiysen,
Görülmüyor alttaki yeri:))))

Perşembe, Ağustos 31, 2006 5:35:00 ÖS  
Blogger Semra OYMAK KOÇ said...

Ya bu yorumlar bana çizimi unutturdu
Gülmekten yanaklarım yoruldu
Sammy kızın pek marifetli
Bu hikayelerinin ardı arkası gelmeli :))

Perşembe, Ağustos 31, 2006 7:59:00 ÖS  
Blogger incikboncuk said...

ben böyle kafiyeli yazamayacağım :))) balerin kızımızın gösterisinin devamını bekliyor, kendisini tebrik ediyoruz.

Perşembe, Ağustos 31, 2006 9:07:00 ÖS  
Blogger sammy said...

Anemon Kardeş hiç olur mu öyle,
Küçük Semi güzel değil mi sen söyle,
Alınır sana benden söylemesi,
Balesini seyret, ne güzel değil mi?

Perşembe, Ağustos 31, 2006 9:09:00 ÖS  
Blogger sammy said...

Bir kere başladık kendimizi alamıyoruz,
Kafiyeli yazmadan duramıyoruz,
Düşüncelerini ifade etmişsin,
Gerisi önemli değil, seyreyle gitsin:)

Teşekkürler İncik Boncuk:)

Perşembe, Ağustos 31, 2006 9:16:00 ÖS  
Blogger munevver said...

Bu mani işi pek eğlenceli,bu da benden,

Ne mutlu o aileye,
Göndermişler Semi'yi baleye,
Sammy de ne güzel resmeylemiş,
Gönlümüzü hoş eylemiş....

Cuma, Eylül 01, 2006 8:40:00 ÖÖ  
Blogger sammy said...

Aramıza hoş geldin Sevgili Münevver,
Ne güzel yazmışsın teşekkürler,
Ben baleyi çok severdim,
Bari ben yapmadım Semi yapsın dedim:))

Cuma, Eylül 01, 2006 9:19:00 ÖÖ  
Blogger pinomino said...

Çocukları şimdi uyuttum,
Bugün Sammy'e uğramayı unuttum!
Baktım herkes döktürmüş kafiye,
Bu da benden olsun dedim işte:)

not:pek olmadı ama neyse idare ediverin:) hemen gidip kahve alıcam kendime..bebeler canımı okudu..anlatamam ne kadar yorgun olduğumu...

Cuma, Eylül 01, 2006 4:31:00 ÖS  
Blogger sammy said...

Pinocum daha ne olsun,
Kafiye bahane, kalpler bir olsun,
Biz bir taneyi zor idare ederken,
Sen ikisi ile iyi başediyorsun:))

Cuma, Eylül 01, 2006 6:53:00 ÖS  
Anonymous Adsız said...

enda oturmuş bire
çatım çatım çatlıyor sammy e
gözünü kapatıp hayellere dalıyor
kendini tan sagtürkle dans ediyor sanıyor
tekstilci derki enda;ya
boşuboşuna çatlama
boş hayellere dalma
saçmalama enda saçmalama
sammy i kıskanma
sevgiler tekstilci

Cumartesi, Eylül 02, 2006 9:03:00 ÖÖ  
Blogger sammy said...

Enda iyi kızdır Tekstilci,
Öyle kıskançlıkla yoktur işi,
Arkadaşı ile gururlanıyor,
O dans ettikçe içi sevinçle doluyor:))

Cumartesi, Eylül 02, 2006 6:11:00 ÖS  

Yorum Gönder

<< Home