Perşembe, Ağustos 17, 2006

Keyif

21 Comments:

Anonymous Adsız said...

Oooh denize karşı çayımı alıp yudumlamak ne güzel olurdu şimdi... Tabirinle keyif yapmak:))

Perşembe, Ağustos 17, 2006 8:17:00 ÖS  
Blogger munevver said...

Sevgili Sammy,ben de seni ziyarete geldim.Bayıldım.İyi ki yorum yazmışsın.Çizgilerin ne kadar güzel.Yazık,kaçırmışım.Sevgiyle öperim..

Perşembe, Ağustos 17, 2006 10:38:00 ÖS  
Anonymous Adsız said...

Sammycim, çizimin çok güzel olmuş, o çiçeklerin arasıda kim böyle keyif yapmak istemez kiii.
Çok öpüyorum

Perşembe, Ağustos 17, 2006 11:14:00 ÖS  
Blogger sammy said...

Şeyda;
evet bu konuda hem fikiriz galiba:))

Münevver;
hoş geldin tekrardan. Daha önce koyduğun bir yorumdan buldum seni. Çok teşekkür ederim güzel sözlerin için. Sevgiler:)

Pembeli;
çok teşekkür ederim. Haklısın kimse hayır demez herhalde:)))

Cuma, Ağustos 18, 2006 7:44:00 ÖÖ  
Blogger CRESCENT said...

Ziyaretin için teşekkürler öncelikle:) Çizimlerin çok güzel, bayılıyorum ben böyle sayfalara...:) Sanatçı ruhlu bir insan olmaktan kaynaklanıyor sanırım :))))

Cuma, Ağustos 18, 2006 9:32:00 ÖÖ  
Blogger Annelog Atölye said...

Ağaca bayıldım Sammy:))

Cuma, Ağustos 18, 2006 11:20:00 ÖÖ  
Blogger sammy said...

Crescent;
Hoş geldin bloguma. Çok teşekkür ederim. Ben de boş zamanlarımda yaptığım takılar için senin güzel tasarımlarından ilham alırım artık:)Bir şeyler üretmek, tasarlamak hangi konuda olursa olsun çok güzel değil mi?

Annelog;
Teşekkür ederim. İnsanın içini açıyor değil mi? En azından baktıkça bana öyle oluyor:))

Cuma, Ağustos 18, 2006 11:26:00 ÖÖ  
Anonymous Adsız said...

yine harika bir resim şöyle bir kahve olsa gölgelik bir yerde içilse ve en sevdiğin dosların olsa yanında ne güzel olur ellerine sağlık sammy senden bir ricada bulunsam heralde ayıp olmaz dimi resimlerin çok hoşuma gitti benim blogum içinde böyle güzel bir resim hazırlarmısın

Cuma, Ağustos 18, 2006 11:48:00 ÖÖ  
Anonymous Adsız said...

Olmaz ki böyle de keyif yapılmaz ki.Pek cici çizmişsin gene ellerine sağlık Sammy!Çiçekli ağaç yorumunu özellikle çok beğendim.Yalnız kadının vakur hali ve asaleti de ayrıca dikkat çekici.Hanımefendi hanımefendi takılıyor, oh!

armağan

Cuma, Ağustos 18, 2006 12:15:00 ÖS  
Blogger sammy said...

Sebnem;
çok teşekkür ederim. Şu aralar çok yoğunum. Müsait olduğumda neden olmasın. Tabiki:)

Armağan;
düşman çatlatan mı yapsaydım adını ne dersin? Bu sıcakta, deniz kenarında, güzel bir çiçekli ağaç altı bulmuş, üstelik de çevrede Onu rahatsız eden kimse yok, çayını da almış eline daha ne olsun değil mi?

Cuma, Ağustos 18, 2006 4:53:00 ÖS  
Blogger Annelog Atölye said...

Kesinlikle iç açıcı:)

Cuma, Ağustos 18, 2006 5:24:00 ÖS  
Blogger CRESCENT said...

Kesinlikle katılıyorum sana,bir şeyler üretmek,tasarlamak bundan zevk almayı bilen insanlar için çok heyecan verici...:))

Cuma, Ağustos 18, 2006 8:21:00 ÖS  
Blogger DRNEFES said...

merhaba blogunuzu yeni keşfettim ve çizimlerinizi de çok beğendimm...ben resim yapmayı pek sevmem ama canım resim yapmak istedi şimdi inanın:))nasıl oluşturuluo bu resimler?bilgisayar programı ile mi?

Cuma, Ağustos 18, 2006 10:58:00 ÖS  
Anonymous Adsız said...

Merhaba sammy resim harika resmin içinde bende olmak istedim inan eline sağlık canım.Kandilini kutluyorum hoşcakal.Özge

Pazar, Ağustos 20, 2006 4:41:00 ÖS  
Blogger sammy said...

Annelog;
kesinlikle hem fikiriz bu konuda:))

Crescent;
Evet, üretmek ve paylaşmak bence de hayatın en büyük renklerinden:)

Dilek;
Çok teşekkür ederim:)

Menapoz Abla;
hoş geldin bloguma. Çok teşekkür ederim. Evet grafik programları ile yapıyorum çizimleri:)

Özge;
Çok teşekkür ederim. Ben de senin ve diğer arkadaşların kandilini kutluyorum:)

Pazartesi, Ağustos 21, 2006 9:24:00 ÖÖ  
Anonymous Adsız said...

blogunda bu çizimini görür görmez.yine tatil fırtınam harekete geçti.hiç vakit kaybetmeden.2 günlük tatil kaçamagı yaptım.sayende oldu teşekkür ederim.ödemiş bozdagda gölcük diye piknik alanı varmış.oraya gittim ve çizimini klip haline getirdim.tek fark vardı semaverimde yanımdaydı.bir fırsatını bulursam eger izletmek isterim:)sammycim bak nelere sebep olauyorsun eline saglık.sevgiler endam

Pazartesi, Ağustos 21, 2006 12:43:00 ÖS  
Blogger sammy said...

Endam;
senin adına çok sevindim. Kısa süreliğine de olsa bulunduğun ortamdan başka bir yerlere gitmek çok rahatlatıcı oluyor. Ben de merak ettim görüntüleri:) En kısa sürede inşallah:)))Çizimimin böyle güzel olaylara vesile olması da beni ayrıca mutlu etti:))

Pazartesi, Ağustos 21, 2006 12:55:00 ÖS  
Anonymous Adsız said...

Çok beğendim yaptığın keyfi :)

Salı, Ağustos 22, 2006 3:50:00 ÖÖ  
Blogger sammy said...

Meltem;
hoş geldin bloguma. Teşekkür ederim. İşin içine keyif yapmak girince her türlüsü güzel değil mi? Sevgiler:)

Salı, Ağustos 22, 2006 9:04:00 ÖÖ  
Blogger Binnur A. Ö. said...

Çok güzel cok . NAsıl ciziyorsun bunları sammy? bir programla mı , elle mi?
Çok merak ediyorum.
Bir de benim için de bir şeyler çizmeni istesem çok mu tuhaf olur acaba? Kırılmam hayır dersen ama :)
Sevgiler.

Perşembe, Ağustos 24, 2006 10:48:00 ÖS  
Blogger sammy said...

Binnur;
çok teşekkür ederim. Freehand yada Photoshop programı ile çiziyorum. Ama şu aralar biraz meşgulüm. Müsait olduğumda memnuniyetle senin için de çizerim:)

Cuma, Ağustos 25, 2006 8:53:00 ÖÖ  

Yorum Gönder

<< Home