Perşembe, Ağustos 10, 2006

Görmedim, Duymadım, Söylemedim

32 Comments:

Anonymous Adsız said...

Amanıııın ne güzel olmuş onlar öyle.
Süppppper.

Perşembe, Ağustos 10, 2006 9:26:00 ÖS  
Blogger sammy said...

Şeydacığım;
çok teşekkür ederim:)

Perşembe, Ağustos 10, 2006 10:02:00 ÖS  
Blogger Nezaket said...

cok guzel olmus cok, guzel kuzucuklar...

Perşembe, Ağustos 10, 2006 10:14:00 ÖS  
Anonymous Adsız said...

SAnki onlar da tatildeler:))

Perşembe, Ağustos 10, 2006 10:47:00 ÖS  
Blogger pinomino said...

sammycim kuzular çok şeker..bende çok severim kuzu çizmeyi pofur pofur:) eline sağlık..

Perşembe, Ağustos 10, 2006 11:09:00 ÖS  
Blogger hayal said...

bunlar cok seker yahuuu

Cuma, Ağustos 11, 2006 7:07:00 ÖÖ  
Blogger mom said...

ay cok iyi yaa arka bacaklarida havada keyif yapiyo bu koyunlar:)))))

Cuma, Ağustos 11, 2006 9:11:00 ÖÖ  
Blogger sammy said...

Nezaket;
çok teşekkür ederim. Senin güzel tariflerini de özledim vallahi:)

Şeyda;
"Zuzu"lar bile tatile çıktı bir biz çıkamadık:(

Pino;
teşekkür ederim. Evet çok sevimli hayvanlar:) Bu arada tekrar iyi tatiller:)

Hayal;
teşekkür ederim. Senin de güzel haberlerini bekliyorum:)

Mom;
Evet canım. Biraz ehlikeyifler:)

Cuma, Ağustos 11, 2006 9:45:00 ÖÖ  
Anonymous Adsız said...

BU zuzular çok tomiiiik :).............:( hatta çok ehlikeyif bunlar Görmemiş duymamış bilmemiş.Sevgiler Limon

Cuma, Ağustos 11, 2006 10:51:00 ÖÖ  
Blogger omer cam said...

çizimlerdeki sadelik o kadar etkili ki insanı içine çekiyo. tebrikler, elinize sağlık.Ayrıca beni listenize eklediğiniz için teşekkür ederim.

Cuma, Ağustos 11, 2006 11:57:00 ÖÖ  
Anonymous Adsız said...

Samyycim yine herzamanki gibi harikasın, çizimlerine bayılıyorum. Koyuncuk çok tatlı olmuş ahh ahh şimdi bende o papatyalar üzerinde piknik yapmak isterdim:)

Cuma, Ağustos 11, 2006 3:43:00 ÖS  
Blogger Annelog Atölye said...

Pembe yanaklı çimene uzanmış görmeyen konuşmayan duymayan koyunlar:) Yine çok güzel Sammy:)

Cuma, Ağustos 11, 2006 5:25:00 ÖS  
Blogger sammy said...

Armağan;
çizerkenki düşüncelerimi ne güzel ifade etmişsin. Ama "Kuzuların Sessizliği" bana pek güzel şeyler hatırlatmadı:(

Limon;
"Feyide men tomik zuzuları çok sevyom ".
Yagicim çık aradan bakim:((((.

Ömer Bey;
Hoş geldiniz bloguma. Benim gibi bu konuda emekleyen bir kişi için bir çizerden bunları duymak ne büyük mutluluk. Çok teşekkür ederim. Linklerim biraz karışık. Yakında gruplamayı düşünüyorum.

Pembeli;
Ne güzel sözler bunlar. Çok teşekkür ederim. Papatya tarlasını seyretmek bile güzel bence:)

Cuma, Ağustos 11, 2006 5:28:00 ÖS  
Blogger sammy said...

Annelog;
bazı zamanlar insan aynen böyle istiyor değil mi? Görmemek, duymamak, konuşmamak. Aynen tatile gidince olduğu gibi. Teşekkür ederim:)

Cuma, Ağustos 11, 2006 5:39:00 ÖS  
Blogger sammy said...

Armağancığım;
hayır aksine çok güldüm senin yorumunu okuyunca. İnce esprili yorumlarını görmek beni çok mutlu ediyor inanki.Teşekkür ederim güzel sözlerin için. İyiki varsınız:) Bu arada nerelerdesin? Yoğunsun anlaşılan:(

Cuma, Ağustos 11, 2006 5:58:00 ÖS  
Blogger sammy said...

Armağancığım;
en az senin kadar ben de heyecan duydum şimdi:) Merakla bekliyorum canım:)Sevgiler:)

Cumartesi, Ağustos 12, 2006 7:22:00 ÖS  
Blogger sammy said...

Dilek;
nerelerdesin? Teşekkür ederim canım. Tamam sözünü aldım ona göre:)

Pazartesi, Ağustos 14, 2006 8:36:00 ÖS  
Anonymous Adsız said...

inanmıyorum nekadar güzel olmuşlar bunlar böyle.çok komikler orjinalinden bile güzel olmuşlar.utanmışlar sanki yanaklar
pembe ellrine saglık ENDAM

Salı, Ağustos 15, 2006 4:01:00 ÖS  
Anonymous Adsız said...

Ahhh şu koyunların yerinde olmak vardı şimdi :))

Neşeli

Salı, Ağustos 15, 2006 4:41:00 ÖS  
Blogger sammy said...

Endam;
Teşekkür ederim. Pembe yanaklı, utangaç, ehlikeyif zuzular:))))

Neşeli;
inan çizerken ben de istedim:)

Çarşamba, Ağustos 16, 2006 10:54:00 ÖÖ  
Blogger Papatya said...

Sevgili Sally,
bunlar Sammynin zuzulari mi?
Benim kizim Mayanin da cok sevdigi bir Lulu'su var:)
Kizimin blogu mayacik.blogspot.com

Memnun oldu...sevgiler,
Papatya

Çarşamba, Ağustos 16, 2006 11:24:00 ÖÖ  
Blogger sammy said...

Papatya;
hoşgeldin bloguma. Bilmem belki de. Maya'nın bloguna baktım. Çok şeker. Allah bağışlasın:) Bu çocuklar yok mu? Ne şeker isimler buluyorlar:)

Çarşamba, Ağustos 16, 2006 11:29:00 ÖÖ  
Anonymous Adsız said...

Merhaba sammy çizimlerin hepsi harika bayıldım.kuzucuklarda çok şirin renkler cıvıl cıvıl insana huzur veriyor tebrik ediyorum seni görüşmek dileğiyle sevgiler.Özge

Çarşamba, Ağustos 16, 2006 1:02:00 ÖS  
Blogger sammy said...

Özge;
hoşgeldin sen de bloguma. Ne güzel blog arkadaşlarım çoğalıyor. Çok teşekkür ederim güzel sözlerin için. Senin blogundakilerin de görünümleri çok hoş. Eminim tadları da öyledir. Senin de ellerine sağlık:) Sevgiler:)

Çarşamba, Ağustos 16, 2006 1:19:00 ÖS  
Anonymous Adsız said...

çok güzellerr bu ara nedense herkez görmedim duymadım bilmiyorum yapıyor :))

Çarşamba, Ağustos 16, 2006 3:26:00 ÖS  
Anonymous Adsız said...

harika ve cok hoş değişik bir blogun var yeni hayranlarından biriyim bende artık:D blogun yazıların çizimlerin gercekten harika

Çarşamba, Ağustos 16, 2006 3:49:00 ÖS  
Blogger sammy said...

dileks;
çok teşekkür ederim:)

serap;
hoşgeldin bloguma:) çok teşekkür ederim sana da:) ne güzel sözler bunlar:)))

Çarşamba, Ağustos 16, 2006 6:30:00 ÖS  
Blogger Papatya said...

seni bloglarım arasına, yeni actığım illüstrasyon blogları listesine ekledim. Arasıra zuzulara bakmak Mayanın da hosuna gidecek :)bph

Çarşamba, Ağustos 16, 2006 11:24:00 ÖS  
Blogger sammy said...

Papatya;
çok teşekkür ederim linklerinde bana da yer açtığın için. Maya'nın benim çizimlerime bakarak mutlu olması beni ayrıca mutlu eder. Ben de senin blogunu linklerime eklemek istiyorum izninle:))

Perşembe, Ağustos 17, 2006 8:32:00 ÖÖ  
Anonymous Adsız said...

Merhaba sitenizi pembeli'nin siteşinden buldum çizimleriniz çok güzel bizlerde sizin bu güzel çizimlerinizden yararlanabiliyormuyuz

sebnem
blogcu.com/sebnemdurmus

Perşembe, Ağustos 17, 2006 11:18:00 ÖÖ  
Anonymous Adsız said...

merhaba benim makinada problem var o yüzden yazdığım bütün yorumların yarısını gönderiyor bu diğer yorumun yarısınıda yazıyorum gerçekten çok güzel ve değişik bir site insana huzur verir resim yapmak kafayı boşaltıyor ellerin dert görmesin

Perşembe, Ağustos 17, 2006 11:23:00 ÖÖ  
Blogger sammy said...

Sebnem;
hoşgeldin bloguma. Evet çizim yaparken dünyayı unutuyorum. Çok teşekkür ederim güzel sözlerin için:)

Perşembe, Ağustos 17, 2006 7:20:00 ÖS  

Yorum Gönder

<< Home