Çarşamba, Temmuz 12, 2006

Küçük Semi ve Annesi Seli


Küçük Semi'nin annesini tanıtmak istiyorum sizlere. Adı "Seli".
Yükseköğrenim görmüş bir evhanımı. Küçük Semi'yi kendisi büyütmek istediği için böyle bir tercih yapmış. Kimbilir belki de hayat buna zorlamıştır Onu. Bir çoğumuzu olduğu gibi.
Her zaman bakımlı durmaya özen gösteren, elbecerileri olan yetenekli bir bayan Seli. Kızını da bu doğrultuda yetiştirmeye çalışıyor. Rutin işlerinden olan ütü yaparken izliyoruz Onu. Yanında da yine kendisinin diktiği tavşanlı sarı eteği ile Küçük Semi, en sevdiği oyuncağı "Zuzu" ile beraber gülümsüyor bizlere.
Sevgilerimle.

45 Comments:

Blogger Özgecan said...

Çok çalışkan kadın bu Seminin annesi.Tebrik ediyorum kendisini;)

Çarşamba, Temmuz 12, 2006 2:31:00 ÖS  
Blogger sammy said...

Turuncu;
Onun adına teşekkür ederim.Çok şey değil aslında yaptıkları. Tüm annelerin ve evhanımlarının yaptıkları şeyler:)

Çarşamba, Temmuz 12, 2006 3:02:00 ÖS  
Blogger mom said...

Merhaba Sammy:)
Ne gusel cizimler boyle cok sevdim. Kucuk Semi' nin annesi Seli cocugunu evde kendi buyutebilme imkani oldugu icin cok sansli bence...

Çarşamba, Temmuz 12, 2006 3:22:00 ÖS  
Blogger sammy said...

Mom;
Hoşgeldin bloguma. Teşekkür ederim çizimlerim ile ilgili sözlerin için. Haklısın. Çalışan anne için hayat hiç de kolay değil değil mi?

Çarşamba, Temmuz 12, 2006 3:39:00 ÖS  
Blogger mom said...

Sammy calisan anne olmak adi ustunde ikiye bolunmus insan demek iki tarafada pek yararin olmuyo vicdan azabiyla geciyo gunler ama herzaman herseyin basi saglik olsun deyip avutuyoruz kendimizi...

Çarşamba, Temmuz 12, 2006 3:55:00 ÖS  
Blogger sammy said...

Mom;
sana katılıyorum. Emekli olunca da bu açığı kapatmaya çalışıyor anneler. Ama o da kolay olmuyor. Aslında keşke her iş yerinin bünyesinde kreşler olsa. Bilmiyorum aslında zor şeyler değil bunlar. Ama ne yazıkki uygulama alanı bulamıyor.

Çarşamba, Temmuz 12, 2006 4:07:00 ÖS  
Blogger mom said...

Sammy; kres fikri evet cok gusel merak ettigimizde gidip bakabilirdik gerci su anda anneannesi baktigi icin bir bakici yada kresden daha iyi bakildigina eminim gozum arkada kalmiyor ama bircok seyini kaciriyoruz. Ilkleri annemden ogreniyorum:)ya da annem benden daha iyi taniyor cocugumu ve zaman zaman zoruma gitmiyor degil, emekli olunca da kendi baslarinin caresine bakacak duruma gelmis oluyorlar. Tabi o ana kadar duydugun sitemlerde cabasi " neden evde oturup onlara bakmamisiz, kapiyi acan neden biz degilmisiz" gibi bir suru sey duymaya hazirim ben:))
Bu arada link icin tesekkurler...

Çarşamba, Temmuz 12, 2006 4:12:00 ÖS  
Blogger sammy said...

Mom;
sen şanslı annelerdensin o zaman. Dediğin gibi en azından sağlığı yerinde, güvenilir ellerde değip kendini avutmaktan başka çare yok sanırım.

Çarşamba, Temmuz 12, 2006 4:23:00 ÖS  
Blogger mom said...

Sammy, evet annem baktigi icin sansliyim senin cocugunu bakici bakiyor sanirim?

Çarşamba, Temmuz 12, 2006 8:51:00 ÖS  
Blogger sammy said...

Mom;
Yok canım. Doğduğundan beri sadece ben ilgilendim oğlumla. Ama çevremdeki çoğu arkadaşımın ya bakıcı ya aileden birileri bakıyor çocuklarına. O yüzden her iki grubunda problemlerini birebir görüyorum.

Çarşamba, Temmuz 12, 2006 8:59:00 ÖS  
Blogger mom said...

Sammy, hmmm o zaman sen en sansli kesimdensin :))ben nsenin calistigini ve cocuguna baskasinin baktigini dusundum nedense:)

Çarşamba, Temmuz 12, 2006 9:22:00 ÖS  
Blogger sammy said...

Mom;
çalışıyordum ama şimdi evden işleri yürütüyorum. Çizim de benim hobilerimden. Evet ben oğlumla büyüyorum. Ama inan her iki tercihin de kendine göre zorlukları var.

Çarşamba, Temmuz 12, 2006 9:32:00 ÖS  
Blogger mom said...

Sammy, evet ama ben evde tek basina bakmak ne kadar zor olsa da secim sansim olsaydi evde cocugumla kendim hasir nesir olmayi isterdim....

Çarşamba, Temmuz 12, 2006 9:37:00 ÖS  
Blogger sammy said...

Mom;
evet ben de öyle düşündüğüm için bu tercihi yaptım. Kararımda da bir saniye bile pişman olmadım inan. Şimdi 3 yaşında ve yarım gün yuvaya gidiyor.

Ya çocuklarımız konu olunca nasıl da dertleşiyoruz hemen değil mi? İyiki bu çizimi yapmışım. Küçük Semi'nin annesi Seli de bizi dinliyormudur acaba?

Çarşamba, Temmuz 12, 2006 9:45:00 ÖS  
Blogger mom said...

Sammy, merak ettigim seylerden biriside kres ortaminda oglusumun ne yapacagi:)
Evet haklisin konu ortak olunca hemen muhabbete daldik bence Seli de bizi dinliyordur her annenin ortak dili cocuklar:)

Çarşamba, Temmuz 12, 2006 11:08:00 ÖS  
Blogger sammy said...

Mom;
mail adresini verirsen blog dışında da görüşebiliriz. Oğluşlarımız ile ilgili daha çok konuşacaklarımız var diye düşünüyorum. Ne dersin?

Perşembe, Temmuz 13, 2006 12:03:00 ÖÖ  
Blogger hayal said...

cizimler muthis cok begendim

Perşembe, Temmuz 13, 2006 6:08:00 ÖÖ  
Blogger mom said...

Sammy , bence bu iyi bir fikir:)mail adresim: hayatimdakiseyler@gmail.com

Perşembe, Temmuz 13, 2006 8:13:00 ÖÖ  
Blogger sammy said...

Hayal;
merhaba. Hoşgeldin bloguma. Teşekkür ederim güzel sözlerin için. Sevgiler:)

Mom;
seni listeme ekledim. Görüşürüz. Sevgiler:)

Perşembe, Temmuz 13, 2006 8:39:00 ÖÖ  
Anonymous Adsız said...

Merhaba Sammy uzun süredir blogunu takip edemmedim ama sen yine müthiş çizimler yapmışsın.desen3, her alanda kullanılacak bir desen olmuş.senin çizimlerinin bir özelliği çok amaçlı olması buda seni farklı kılıyor. Gelelim sevimli SEmi ve Seli ye harika bir aile detaylar renkler çok güzel eline sağlık. Sevgiler Lİmon....:)))

Perşembe, Temmuz 13, 2006 12:53:00 ÖS  
Blogger sammy said...

Limon;
çok teşekkür ederim. İnşallah bir gün gerçek anlamda kullanılır desenlerim:) Bu aralar pasta yapımına taktım kafayı. İnşallah malzeme ve aletleri tamamlayabilirsem başlayacağım. O zaman kendi desenlerimden de koymayı düşünüyorum süsleme olarak. Çok heyecan verici:)

Perşembe, Temmuz 13, 2006 1:05:00 ÖS  
Blogger Annelog Atölye said...

Kendi pastalarında kendi desenlerin!! Süper fikir bence Sammy:))

Perşembe, Temmuz 13, 2006 1:42:00 ÖS  
Blogger sammy said...

Annelog;
beni de çok heyecanlandırıyor. Yaptığım her çizimi bir nesne üzerinde görmek istiyorum aslında:) Bakalım zamanla onlarda olur inşallah:))

Perşembe, Temmuz 13, 2006 1:45:00 ÖS  
Anonymous Adsız said...

çok güzel çizimler bunlar, çok beğendim. Sammy eline sağlık...

Bu arada "mom" ile diyalogunuza tanık oldum, mom'ın blogunda çok faydalandım teşekkürler...

Perşembe, Temmuz 13, 2006 1:57:00 ÖS  
Blogger sammy said...

Şeyda;
hoşgeldin bloguma. Çok teşekkür ederim düşüncelerin için:)

Rica ederim. Ne mutlu bize. Benim için de güzel bir diyalog oldu gerçekten:)

Perşembe, Temmuz 13, 2006 2:01:00 ÖS  
Blogger mom said...

Sammy, ben senden mail geldigi geldigi zaman adres defterime ekleyebilecegim...
Bu arada diyalog benim icinde cok guseldi bu tur konulari konusabilecek birileri olmasi beni cok sevindirdi ve rahatlatti:)

Perşembe, Temmuz 13, 2006 2:30:00 ÖS  
Blogger sammy said...

Mom;
hemen gönderiyorum:) Görüşürüz:)

Perşembe, Temmuz 13, 2006 2:36:00 ÖS  
Anonymous Adsız said...

sAMMY bu güzel çizimlerinden Yaren'e, bloguna koymamız için bi tane (küçük bi kız mesela) yapar mısın, gerçekten çok güzel...

Perşembe, Temmuz 13, 2006 2:38:00 ÖS  
Blogger Nezaket said...

Sammy, cok guzel bir cizim olmus. Cok begendim.

Perşembe, Temmuz 13, 2006 2:40:00 ÖS  
Blogger sammy said...

Şeyda;
memnuniyetle yaparım. Bu arada Yaren çok güzel ve şirin bir kız gerçekten. Allah bağışlasın:) Bana biraz zaman ver olur mu? Mail adresini iletirsen bana sana bitince yollarım:)

Perşembe, Temmuz 13, 2006 2:44:00 ÖS  
Blogger sammy said...

Nezaket;
çok teşekkür ederim. Tekrar tebrik ediyorum seni:)

Perşembe, Temmuz 13, 2006 2:45:00 ÖS  
Anonymous Adsız said...

Yaren'e söylediklerin için de nazik davranışın için de çok Teşekkürler.
mail:seydaozkan82@gmail.com

(Resme Yaren'e Sammy'den yazarsan çok memnun oluruz:))

Bu arada inanılmaz güncel burası, beş dkya cevap geliyor ne güzel:))Tabiki sohbet de güzel olur...Sevgiler..

Perşembe, Temmuz 13, 2006 2:51:00 ÖS  
Blogger sammy said...

Şeyda;
not ettim adresini. Bitince gönderirim:)

Ama hafta sonu tatile gidiyoruz. Dönüşte yollarım olur mu?

Perşembe, Temmuz 13, 2006 2:55:00 ÖS  
Anonymous Adsız said...

bAK Yine hemen cevap geldi:))
Olur tabi...
teşekkürler...

Perşembe, Temmuz 13, 2006 2:59:00 ÖS  
Blogger sammy said...

Şeyda;
verdiğin email adresine bir mail yolladım almışsındır umarım. Rica ederim. Sevgiler:)

Perşembe, Temmuz 13, 2006 3:06:00 ÖS  
Blogger hayal said...

Bu nesne meselesi benim aklima soyle birsey getirdi, benim kerimem olan aycaada (link vermeyi bilmiyorum - aycaada.blogspot)da cok guzel cizer, ben bunlari blogundan kopyalayip bastim, cerceveleyip odamin duvarina astim, nefis oldu :)

Perşembe, Temmuz 13, 2006 5:32:00 ÖS  
Blogger sammy said...

Hayal;
evet çizimleri bu şekilde evinizin bir köşesinde saklamak isterseniz kaydedip döküm alarak yapabilirsiniz. Ne güzel kerimen bundan çok mutluluk duymuştur:)

Perşembe, Temmuz 13, 2006 5:38:00 ÖS  
Blogger aqua / ~~denizbahcesi~~ said...

cok sekerler :)

Pazar, Temmuz 16, 2006 6:57:00 ÖS  
Blogger sammy said...

Aqua;
hoş geldin bloguma. Çok teşekkür ederim. Sevgiler:)

Salı, Temmuz 18, 2006 2:20:00 ÖS  
Blogger vintage biscuit said...

kuzusu cok tatliiiiiiiiiiiiiiiii

Perşembe, Temmuz 20, 2006 2:29:00 ÖS  
Blogger Burcu Karadaş said...

bunlar çok şirin sanki hikayeleri de olsa daha da şirin olmaz mı:))

Cuma, Temmuz 21, 2006 12:17:00 ÖS  
Anonymous Adsız said...

merhaba sammy nasılsın güzel bir hafta sonu geçirmen dileğiyle

Pazar, Temmuz 23, 2006 2:42:00 ÖS  
Blogger sammy said...

Vintage biscuit;
kuzular her zaman çok sevimli oluyorlar değil mi?

Burcyni;
hoş geldin bloguma. Şimdilik hikayelerini izleyenlere bırakıyorum. Çok teşekkür ederim:)

Dileks;
Çok teşekkür ederim. Bir süredir tatildeydim. O yüzden bloguma yeni çizimler koyamadım. Ama artık açığı kapatmaya çalışacağım:)

Perşembe, Temmuz 27, 2006 10:23:00 ÖÖ  
Blogger Binnur A. Ö. said...

Sevgili Sammy,
BEni sayfana almışsın ve bunu haber vermişssin ya, buna çok sevindim (özellikle senden haberdar olmak anlamında)
O okumuş ama en nihayetinde bebek için eve geri dönmüş :) kadınlar var ya, onlardan biri de benim...
Bilmem anlatanne.blogspot.com blogumu gördün'mü..
Başlangıcım ekmek kokusu ama son zamanlarda anlatanne'de kendimi daha rahat hisseder oldum.
Ekmek çalışmalarına devam tabi ki...
Ancak vakit buldukça anlatanne'de anlatan olmak daha büyük arzum olur oldu....
Seni oraya da beklerim.
Ayrıca keşke ben de bu tür çizimler ile kendimi ifade ediyor olsam diyorum.
Sayfan pek şirin.
BEn de seni ekleyebilir miyim?

Pazartesi, Ağustos 07, 2006 2:33:00 ÖS  
Blogger sammy said...

Binnur;
hoş geldin bloguma. Diğer bloguna da hemen uğruyorum. Eminim paylaşacağımız çok güzel şeyler olacak.
Linklerine blogumu eklemene de memnun olurum. Teşekkür ederim:)

Pazartesi, Ağustos 07, 2006 2:38:00 ÖS  

Yorum Gönder

<< Home