Çarşamba, Haziran 21, 2006

Küçük Semi Tiyatro'da

11 Comments:

Blogger Semra OYMAK KOÇ said...

Perdeler açılır ve semi tüm şirinliği ve dostlarıyla birlikte bir yaz günü gösterisiyle sahneyi doldurur...:) Ne kadar cıvıl cıvıl bir çalışma bu sammy sanki çocukluğumda ki o rengarenk hikaye kitapları sayfaları gibi.Bu yeni karakterinin devamını da bekliyorum bu arada hoşgeldin semi:)

Çarşamba, Haziran 21, 2006 5:01:00 ÖS  
Blogger sammy said...

Anemon;
teşekkür ederim. Küçük Semi biraz meraklı. O yüzden sahne içinden sizlere bakıyor:)

Çarşamba, Haziran 21, 2006 5:06:00 ÖS  
Anonymous Adsız said...

Aramıza yeni kahraman katıldı sanırım, hoşgeldin semiii :))))
Sammycim canıım çok tatlı hoş bir çalışma olmuş, ellerin dert görmesin.
Ben seminin mutfaktaki halini merak ediyorum :) Artık bu semi bize kek yaparken ki halinin resmini fotoğraflar :)

Cuma, Haziran 23, 2006 9:13:00 ÖÖ  
Anonymous Adsız said...

Bir kaç aydır gözlemliyorum bloğunu sammy inanılmaz bir gelişim içerisindesin, yine sen bilirsin ama bence sadece bloğunla sınırlama bu cıvıl cıvıl renkleri bir çocuk kitabıyla yada bir tasarımla piyasada daha geniş bir kitleyle paylaş. Daha farklı kompozisyonlarla bizimle olasın bekliyoruz öpüyorum
Ersin

Cuma, Haziran 23, 2006 10:50:00 ÖÖ  
Blogger sammy said...

Dilek;
teşekkür ederim. "Zuzu ve Nek"'in gösterisi:)

Pembeli;
bana güzel bir fikir verdin. Teşekkür ederim:)

Ersin;
Hoş geldin bloguma. Teşekkür ederim düşüncelerin için. Benim de öyle hayallerim var aslında. Ama daha yolun çok başındayım. Kimbilir belli mi olur belki bir gün.....

Elif;
Sen de hoşgeldin. Yaptığım çizimlerle ben de bazen bir şiir yazıyor bazen de bir hikaye anlatıyor gibiyim. Hoş bir duygu. Tabi sizlerin de böyle düşünmesi beni ayrıca memnun ediyor. Teşekkür ederim:)

Cuma, Haziran 23, 2006 6:56:00 ÖS  
Blogger vintage biscuit said...

LUNAPARKA DA GITSINNNNNNNN:)

Pazar, Haziran 25, 2006 1:00:00 ÖS  
Blogger sammy said...

Vintage Biscuit;
eminim bu isteğini gerçekleştirince Küçük Semi de çok mutlu olur:)

Pazar, Haziran 25, 2006 7:37:00 ÖS  
Blogger sammy said...

Burcu;
hoşgeldin bloguma. Düşüncelerin için çok teşekkür ederim. Finansçıyım. Çizimle de hobi olarak ilgileniyorum. Kendimi sürekli geliştirmeye çalışıyorum.

Pazartesi, Haziran 26, 2006 10:49:00 ÖS  
Anonymous Adsız said...

çok şeker olmuş bu çizim gercekten.sanırım alibabanın çifligi tiyatrosundaküçük semi.bıcır bıcır olmuş.ellerine ve yüregine saglık tektilci

Pazartesi, Temmuz 17, 2006 9:54:00 ÖÖ  
Blogger sammy said...

Tekstilci;
çok teşekkür ederim:)

Salı, Temmuz 18, 2006 2:40:00 ÖS  
Anonymous Adsız said...

Looking for information and found it at this great site... » »

Çarşamba, Mart 07, 2007 11:09:00 ÖÖ  

Yorum Gönder

<< Home